Начало Реклама Кариери Контакти

Какво ново

Нови проекти, големи сделки и пазарни тенденции - в „ИмоТиТе“ по Bloomberg TV Bulgaria

2019-03-22

Предаването ще се излъчва от 31 март, всяка неделя, от 21 часа, по единствената бизнес телевизия у нас Какви са новите тенденции в строителството, архитектурата и пазара на недвижими имоти – това ще бъде във фокуса на предаването „ИмоТиТе“, което стартира по Bloomberg TV Bulgaria от 31 март с водещ Христо Николов. То ще се излъчва всяка неделя, от 21 часа, и ще е запазено място за най-важните новини от сектора - законодателни промени, нови проекти, статистика и пазарни анализи, кредитиране, цени и наеми. Зрителите на „ИмоТиТе“ ще имат възможност първи да видят как ще изглеждат новите жилищни, бизнес и хотелски сгради в рубриката „Нови проекти“. Там ще се представят с 3D видеа и визуализации значимите обекти, които предстои да бъдат реализирани или са в начален етап на строителство. Паралелно с това предаването ще обхване и новите логистични и индустриални проекти в страната и региона. „В България има сериозна липса на достоверна и задълбочена информация за сектора на недвижимите имоти, включително на професионални анализи и коментари. „ИмоТиТе“ ще се опита да запълни тази ниша и да съдейства за популяризиране на добрите практики при реализацията на нови сгради, които имат отношение към подобряването на градската среда“, казва водещият на новото предаване в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Христо Николов. Зрителите на единствената бизнес телевизия в България познават Христо като лице на сутрешния блок на Bloomberg TV Bulgaria – „Бизнес старт“. Той е доказан бизнес журналист със солиден опит в редица онлайн и печатни медии. През годините е отразявал законодателните промени в областите бизнес, икономика и финанси, регионално развитие, транспорт. Носител е на най-високата журналистическа награда в България „Черноризец Храбър“ (заедно с Мирела Веселинова). Не пропускайте „ИмоТиТе“ - от 31 март, всяка неделя, от 21 часа, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

Международни експерти обсъждат в София как се създават градове на бъдещето

2019-02-18

Знанието е важен акселератор за икономически растеж и път към създаването на градове на бъдещето. В този процес съществено значение има и културата на споделяне на добри практики. Именно с цел да представи световните теми за управление на ресурса на знанието, цифровизацията и новите технологии ще се проведе конференцията „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“ – на 28 февруари, от 13,30 до 17,30 часа, в Capital Fort (бул. Цариградско шосе 90, София). Във фокуса й ще бъдат световните тенденции за подобряване на качеството на живот в градовете чрез използване ресурса на знанието в различните сфери на дейност. „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“ си поставя за цел да засили връзката между институциите и бизнеса с посока по-ефективно взаимодействие при планиране и реализация на различни проекти. Събитието ще бъде официално открито от Росен Плевнелиев, президент на Република България (2012-2017 г.) и почетен председател на Алианса на развиващите се икономики в Европа. В рамките на първия панел „Общински стратегии и цифрова икономика“ ще бъде представена стратегията за интелигентно развитие на София, както и ключови елементи от програмата на Европейската комисия „The Digital Cities Challenge“. В този панел представители на Община София, Габрово и Бургас, както и такива на Общинската агенция за инвестиции, ще разкажат повече за стратегиите за развитие на интелигентните градове в страната ни и ще дадат примери за успешно реализирани проекти. Специално видеобръщение за всички посетители на конференцията ще отправи и еврокомисарът Мария Габриел. Добрите практики от Европа ще приковат вниманието по време на втория панел от „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“. Специален гост в дискусията ще бъде Симеон Щебунаев, част от ръководството на Кралския институт на британските архитекти (RIBA) и член на общото събрание на Кралския институт за градоустройство (RTPI) По време на „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“ Щебунаев ще представи примери от програмата за 22@Barcelona, благодарение на която индустриалната зона Побленоу в Барселона е превърната във високотехнологичен квартал. Освен това, разисквани ще бъдат и политическите промени на каталунския Smart City Plan, преобразуван в Digital City Plan след 2016 г. С този пример Щебунаев цели да покаже съществуващите рискове пред инвестиции, които не се реализират заради липсата на участие от страна на гражданите. По отношение на финансирането на градовете на бъдещето, Щебунаев ще анализира колаборациите между общината, кмета и частния бизнес в английската столица, регулирани чрез London Smart City Plan. От дискусията ще разберем още каква е ролята на професионалните институти и университети като медиатори между потребителите, частния сектор и обществените организации. Своя ценен опит ще споделят и арх. Тихомир Казаков от Stephen George International и Адам Пустелник, директор, отдел обслужване на Инвеститорите на Градските власти, град Лодз, Полша, които са сред поканените във втория панел. Как бизнесът успешно управлява ресурсите на знанието ще стане ясно от презентациите на технологични компании, които ще бъдат представени в последния панел на „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“. Акцент върху Киберсигурността в човешката ера и човешката сигурност в дигиталната ера ще постави изпълнителният директор на Mnemonica Вихрен Славчев. Събитието ще завърши с дискусия на тема „Институции и финансиране“ с участието на Саша Безуханова (Европейски институт за иновации и технологии), Петър Статев (председател на УС на ИКТ Клъстер), доц. д-р Боян Жеков (ИКТ в Хоризонт 2020) и Лазар Петров (началник отдел „Финансови инструменти и оперативни програми“ във Фонд на фондовете). Модератор на последния панел ще бъде журналистът от Bloomberg TV Bulgaria Христо Николов, който следи отблизо и задълбочено темата. „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“ е насочена към представители на бизнеса от сферите строителство, архитектура, инвестиции, технологии, енергетика, инфраструктура, финанси, банкиране и други, както и служители в браншови организации, институциите и администрацията. Събитието се провежда под патронажа на Столична Община и с подкрепата на: ABB, Mnemonica и хотел International. Институционални партньори: Sofia Investment Agency, Асоциация на собствениците на бизнес сгради в България (АСБС), Българската фасилити мениджмънт асоциация (БГФМА), Клъстър София Град на знанието и Камара на архитектите в България (КАБ). Медийни партньори: Bulgaria ON AIR, Bloomberg TV Bulgaria, Градът Медиа Груп.

Bulgaria ON AIR с инициатива в подкрепа на новата българска култура

2019-02-08

От 11 февруари телевизия Bulgaria ON AIR ще приютява още повече култура и стойностни артистични проекти. Водена от разбирането, че всеки качествен продукт трябва да намери достатъчно възможности за комуникация, медията стартира кампанията Bulgaria ON ART. Главни действащи лица в нея ще бъдат онези нови български автори и проекти, които често незаслужено остават в сянката за сметка на по-популярните прояви. Като телевизия, която активно подпомага усилията на творческите браншове в различни сегменти от своята програма и дава на зрителите актуална информация за всичко предстоящо, Bulgaria ON AIR стига още по-далеч в подкрепата си. След предварителна селекция избрани творби и автори ще получат безвъзмездно време и видимост в различните канали на Bulgaria ON AIR - онлайн, социални мрежи и рекламен блок. Така телевизията ще предостави възможност за промотиране на нови български културни продукти и ще насърчи развитието им. Сред първите участници в Bulgaria ON ART е групата Парапланер. Съвсем скоро характерното й фюжън фънки звучене ще се чува и от ефира под формата на кратък клип, а във Facebook страницата на телевизията ще бъде публикувано и интервю с музикантите. Културата е водещ фактор за развитието на всяко общество. Затова стремежът на Bulgaria ON AIR е да даде сцена и равен старт за продукти и творци, които имат комерсиален потенциал, но нямат финансовия ресурс да го реализират. От ключово значение при подбора ще бъдат качеството на продуктите - както съдържателно, така и технически, и актуалността им. Повече за кампанията и условията за участие може да прочетете на https://www.bgonair.bg/onart.

Бизнесът гледа Bloomberg TV Bulgaria: Близо 40% от аудиторията на телевизията са представители на висшия мениджмънт

2019-02-05

Собственици, съсобственици, управители на компании и представители на висшия мениджмънт са сред основната част от аудиторията, която следи редовно Bloomberg TV Bulgaria. Близо 40% от зрителите на бизнес телевизията, които се доверяват на качествените новини и дискусии по Bloomberg TV Bulgaria, заемат високи ръководни позиции или управляват собствен бизнес най-често в сферата на услугите или финансите. Това показва специално маркетингово проучване сред аудиторията на телевизията, изготвено от консултантска къща „Прогрес Консулт“. Най-голям процент от анкетираните работят в сектора на услугите – над една трета. След тях се нареждат професионалисти от сферата на производството (15.2%), търговията (14.3%), финансите (12.5%), както и работещите в държавни институции (12.5%) и изпълняващи свободни професии (8.9%). Проучването показва, че аудиторията на бизнес телевизията е високообразована и е концентрирана основно в София и големите градове в страната (89,2%). Данните сочат още, че над 60% от зрителите избират програмата на Bloomberg TV Bulgaria заради професионалните и актуални финансови и икономически новини, като 50 на сто от анкетираните са впечатлени от многообразието на теми, които телевизията предлага. Качествените и задълбочени коментари, анализи и дебати в студиото са сред основните черти, заради които зрителите се доверяват на бизнес телевизията, и са сред най-предпочитаните. Документалните филми и историите на успеха, които Bloomberg TV Bulgaria излъчва всекидневно, също са сред любимите части от програмата, показва проучването. Около една трета от аудиторията признава, че оформя мнението си по дадена тема благодарение на Bloomberg TV Bulgaria, а близо 20% от всички анкетирани отбелязват, че успяват да се адаптират по-добре към специфичната тематика и стават по-уверени и по-добри при вземането на решения благодарение на информацията и дискусиите в студиото на телевизията. Проучването на аудиторията на Bloomberg TV Bulgaria е поредното доказателство, че бизнес телевизията успява да изпълнява мисията си да бъде полезна за широката бизнес общност в България, включително младите хора, бъдещите предприемачи и всички, които не спират да търсят успеха. Единственият бизнес тв канал е част от портфолиото на Investor Media Group – втората най-предпочитана онлайн медийна група у нас, чиито уебплатформи се посещават редовно от над 50% от интернет потребителите. От старта си през 2015 година досега Bloomberg TV Bulgaria и талантливият екип от топ журналисти, които работят в медията, са спечелили десетки престижни призове. Наскоро телевизията беше отличена и с награда от Българската фондова борса за медия с най-голям принос в популяризирането на капиталовия пазар у нас.

Културната вълна в ефира на Bulgaria ON AIR продължава с новото предаване „Мултимедия“

2019-01-15

На 19 януари към програмата на Bulgaria ON AIR се присъединява ново специализирано предаване за съвременна култура, изкуство и културно-творчески индустрии. Всяка събота и всяка неделя от 09:00 до 10:30 часа „Мултимедия“ с водещ Даниел Ненчев ще предлага на зрителите различни културни преживявания и актуални теми за обсъждане. Съдържателно, предаването ще се стреми към най-значимото, новаторското и атрактивното от театъра, киното, съвременното изкуство, литературата, музиката, новите технологии, без да пропуска дизайна, архитектурата, рекламата, новите медии. Името на проекта е препратка към разнообразието от медийни носители в изкуството, комуникацията и съвременната култура. „Съвременната култура всъщност е информацията, която споделяме за това кои сме и какви искаме да бъдем. Предаването „Мултимедия“ ще има два основни фокуса. Първо, темите и идеите, които засягат всички – през кодовете на изкуството днес. И второ – идеите на културно-творческите индустрии, които променят света“ – споделя авторът на предаването Даниел Ненчев. Преди да се присъедини към екипа на Bulgaria ON AIR, Даниел Ненчев води предавания за култура в БНТ 1 и Дарик радио. Завършил е Журналистика за електронни медии и Българска филология в СУ „Св. Климент Охридски“. През последните 15 години Даниел работи като телевизионен сценарист и автор на свободна практика за издания като егоист, MAX, Капитал, Дневник, Мениджър, Артизанин, Sign Cafe и др. През 2011 г. печели наградата Edward за късометражно кино от фестивала Edit във Франкфурт, Германия. Едни от първите събеседници в студиото на „Мултимедия“ ще са режисьорът Явор Гърдев – за спектаклите си „Наблюдателите“ и „Драконът“ и писателят Георги Господинов – за ценните пътешествия в живота си. Сред останалите акценти в първите две издания в събота и неделя сутрин от 9:00 са: Брекзит според новия филм с Бенедикт Къмбърбач, жълтите жилетки според уличното изкуство, дизайнът като форма на обществен коментар. Може ли красотата да ни направи щастливи и повече за изкуството от Берлинската стена също са сред темите в стартовите две предавания. Телевизионното студио на „Мултимедия“ ще функционира и като платформа за представяне на съвременен български дизайн и изкуство. Така например, още в първото издание ще бъде показана изложба с идеограми от проекта „Под езика“ на художника Дамян Дамянов. Стените от декора са по дизайн на Петър Захаринов от WallStack, а проектът за студиото е дело на арх. Христо Станкушев и екипа на DontDIY в сътрудничество с Галя Дзанато и Лейла Джабар от СКЛАДА. Не пропускайте „Мултимедия“ с Даниел Ненчев всяка събота и неделя от 09:00 до 10:30 часа по Bulgaria ON AIR.

Bulgaria ON AIR пренася зрителите в света на бойните спортове и изкуства с ново предаване BOEC.BG

2019-01-10

Бойните спортове и изкуства вече имат запазено място в телевизионния ефир. От 20 януари по Bulgaria ON AIR стартира специализираното предаване BOEC.BG с водещ известният спортен журналист Десислава Джерманска. Всяка неделя, от 19 часа, зрителите ще имат удоволствието да се потопят в магията на бойните спортове и философията на бойните изкуства и да се срещнат с някои от най-успелите личности от света на бокса, борбата, карате, киокушин, самбото, муай тай, кикбокс, таекуондо и останалите бойни спортове. Във всяко свое издание BOEC.BG ще запознава зрителите с историята, традициите, тънкостите на различните бойни спортове и изкуства и дори ще дава уроци по основни техники. Предаването ще отдели време за всички български бойци, клубове и федерации, които развиват тези спортове у нас и прославят името на България по света. Екипът на единствения телевизионен проект в българския ефир за бойни спортове и изкуства ще поднася много любопитни новини и подробности от международната бойна сцена, както и интересни и забавни класации. Зрителите ще получават и полезни съвети за превенция, здравна информация, рехабилитация, възстановяване и др. Водещата на BOEC.BG Десислава Джерманска е познато лице на зрителите на Bulgaria ON AIR, където 7 години бе редактор и водещ на спортните емисии. Тя има над 10-годишен стаж в спортни редакции на печатни и електронни медии. От ноември е главен редактор на един от най-четените специализирани сайтове за бойни изкуства и спортове – Boec.bg, който вече е част от Investor Media Group – втората най-предпочитана онлайн медийна група в България. „Телевизионната продукция BOEC.BG е част от един мащабен проект, насочен към бойните спортове и изкуства, който започнахме да развиваме с нашия екип и Investor Media Group. Тази категория спортове у нас има своята лоялна, търсеща, но и изискваща аудитория, чийто потребности ще опитаме да покрием с качество, атрактивност и полезност“, коментира водещата на BOEC.BG Десислава Джерманска. С новото предаване в националния телевизионния ефир феновете на бокса, борбата, каратето, самбото и останалите бойни спортове имат още една възможност да се потопят в света на силните - от 20 януари, всяка неделя, от 19 часа, по Bulgaria ON AIR.

Investor Media Group разширява портфолиото си от уеб медии с нов специализиран сайт за бойни изкуства – Boec.bg

2019-01-07

Investor Media Group добавя към портфолиото си от уеб медии един от най-четените специализирани сайтове за бойни изкуства и спортове – Boec.bg. Медийната група, която по данни на Gemius е втората най-предпочитана от потребителите в България, стана мажоритарен съдружник на модерната онлайн медия за бойни спортове със 70% дял. Уебсайтът Boec.bg представя актуално, интересно и подробно съдържание за всичко важно от света на бойните изкуства, както и ексклузивни интервюта с най-големите лица от спортовете бокс, борба, граплинг, карате, ММА, кикбокс и муай тай, самбо и бойно самбо, и много други. „Investor Media Group разполага с много разнообразно портфолио от медии, в което има за всеки по нещо. Ставайки мажоритарен съдружник в Boec.bg не само разширяваме още повече разнообразието си от медийни продукти, но и отваряме вратата към един много различен свят – този на бойните изкуства. Приоритет за медийната група винаги е било да създава и развива модерни иновативни медийни продукти, които да предоставят качествено, интересно и аналитично съдържание на аудиторията. Тази политика ще продължим и по отношение на Boec.bg, като в същото време ще работим и върху успешната синергия между уебсайта и останалите ни медии”, каза Виктория Миткова – изпълнителен директор на Investor Media Group. Приоритет в развитието на медията ще бъде засиленото присъствие на качествено видеосъдържание. Читателите на Boec.bg все по-често ще имат възможност да се информират за най-важните събития в бойните спортове от видео репортажи или да гледат на живо на сайта някои от най-интересните първенства. Засилено ще е присъствието и на ексклузивни видео интервюта с водещи лица от света на бойните изкуства. Предстои и стартът на нов телевизионен проект на Boec.bg в ефира на Bulgaria ON AIR. В Boec.bg читателите могат да открият още и любопитни съвети - ориентирани както към хората, които се занимават активно с бойни спортове, така и към непрофесионалистите. Част от широкия спектър теми в медията са и успешните истории на изявени български и чуждестранни спортисти, разказани лично от тях. От ноември главен редактор на Boec.bg е известният спортен журналист Десислава Джерманска. Тя има над 10-годишен опит в спортната журналистика. Преди да стане част от екипа на Boec.bg, Десислава е редактор и водещ на спортните новини по Bulgaria ON AIR в продължение на 7 години, където открива и новата си страст – бойните изкуства. Има опит oще в печатни и онлайн медии. „Българската спортна журналистика има нужда от специализирана медия за бойни спортове и изкуства. Тези спортове имат изключително лоялна и изискваща аудитория. Мога да уверя всички фенове на бойните спортове, че Boec.bg подготвя много интересни и качествени медийни продукти, които отсега нататък ще виждат в различни формати“, обясни Десислава Джерманска.

Bloomberg TV Bulgaria празнува 3-ия си рожден ден със специален формат на „Бизнес среща“

2018-11-01

По повод третия рожден ден на единствената специализирана бизнес телевизия у нас Bloomberg TV Bulgaria в продължение на седмица предаването „Бизнес среща“ ще бъде със специален формат. От 5 до 9 ноември вместо Таня Кръстева в ролята на водещ ще влязат четирима предприемачи и мениджъри, които ще задават въпросите, които ги вълнуват. В рамките на специалните издания на „Бизнес среща“ мениджъри и предприемачи, в ролята им на водещи и гости, ще имат възможност да коментират най-актуалните въпроси, с които се сблъскват всеки ден. Те ще обменят опит как преодоляват кризи и как се възползват от възможностите, за да изградят успешен модел на управление. В понеделник Илина Лилова, бизнес юнит мениджър във „Фикосота“, ще посрещне в студиото на Bloomberg TV Bulgaria Виолина Маринова, главен изпълнителен директор на Банка ДСК. Във вторник водещ на „Бизнес среща“ ще бъде социалният предприемач Борис Колев, който ще дискутира иновациите в микробиологията с Кирил Петков, основател на Proviotic. В сряда щафетата поема Теодора Тодорова, основател на Teddy Honey, която ще се срещне с Oля Антонова – управляващ съдружник в компанията за производство на малиново вино „Трастена“. Последната среща в четвъртък ще бъде между Георги Малчев, управляващ директор на дигитална агенция Xplora и Ваня Ананиева, основател на езикова школа „Интелект“. Паралелно с нестандартния формат на "Бизнес среща' специално за 3-ия рожден ден на Bloomberg TV Bulgaria в необичайната си роля да отговарят на въпроси, вместо самите те да задават, ще влязат и ключовите лица на единствената бизнес телевизия в България. Как се промени светът през последните три години? На този въпрос Investor.bg ще търси отговор от лицата на Bloomberg TV Bulgaria. В поредица от специални интервюта журналистите от водещия сайт за икономически и финансови новини ще представи света през очите на водещите от екипа, които следят икономиката, финансите и пазарите 365 дни в годината.

Две нови красиви лица се присъединиха към спортните новини на Bulgaria ON AIR

2018-10-29

Mоника Симеонова и Десислава Францова са новите лица в спортния отдел на Bulgaria ON AIR. От ноември двете красавици стават част от екипа на Спортът ON AIR, където всекидневно ще информират зрителите за всичко важно от света на спорта. Освен като водещи Моника и Десислава ще предават и от някои от най-горещите спортни събития в ролята си на репортери. И двете признават, че спортът има голяма роля в техния живот. Моника Симеонова е тренирала художествена гимнастика 12 години. Била е част от националния отбор на България за девойки и има бронзов медал от Световно първенство по естетическа групова гимнастика през 2012 година във Варна. „След приключване на състезателната си кариера, реших да се занимавам със спортна журналистика, за да остана в спорта. Той е не само статистика, той е емоция, начин на живот. Като част от екипа на Bulgaria ON AIR за мен най-важното ще бъде да представям всички гледни точки“, признава Моника. Десислава Францова е дипломиран бакалавър по журналистика в Софийския университет „Св. Климент Охридски“, където в момента учи магистратура „Продуцентство и креативна индустрия“. Повече от 2 години се занимава със спортна журналистика. Преди да се присъедини към екипа на Спортът ON AIR Деси трупа опит като репортер и водещ в телевизия BiT. Тренирала е плуване, бокс, кик-бокс и фитнес. „За мен спортът е необходимият цвят в сивото ежедневие. Като част от екипа на Bulgaria ON AIR обещавам да показвам красотата и успехите на терена, ринга, корта или в залата“, казва Деси. Моника Симеонова и Десислава Францова се присъединяват към екипа на Спортът ON AIR – Ваня Симонска, Александър Рангелов и Владимир Андонов. Любопитните им репортажи гледайте всеки ден в спортните новини на Bulgaria ON AIR.

Вече два поредни месеца потребителите нареждат Investor Media Group на топ място сред медийните групи в България

2018-10-08

За втори пореден месец добрите резултати и увеличаващия се трафик към уебмедиите от Investor Media Group нареждат медийната група на водещо място в топ 10 класацията на Gemius. След като през юли Investor Media Group беше на второ място по пазарен дял, през август тя запазва водещото си място и продължава да е втората най-предпочитана от аудиторията онлайн медийна група в България. Данните на метричната система за август показват, че пазарният дял на Investor Media Group е нараснал със 7% спрямо същия период през 2017 година, достигайки 47%. На годишна база се увеличават и потребителите на повечето от уебмедиите от групата. Новинарският уебсайт Dnes.bg регистрира ръст на читателите от 52% спрямо август 2017 г., а при водещата финансова и икономическа медия Investor.bg увеличението е от 17 на сто. Рекорд отбелязва и сайтът на политематичната телевизия Bulgaria ON AIR – 60% на годишна база. През август 216 000 потребители са научавали новините от сайта на телевизията. Единствената бизнес телевизия в България Bloomberg TV Bulgaria също увеличава броя на потребителите, които избират да се информират от уебсайта й bloombergtv.bg – с 5% на годишна база. През август данните на Gemius отчитат спад на потребителите на всички здравни сайтове у нас с изключение на Puls.bg, който отбелязва 20% ръст на аудиторията на годишна база.