Начало Реклама Кариери Контакти

Какво ново

Технологиите, които правят града „умен“ – на конференцията Knowledge City

2021-03-09

Бъдещето развитие на градската среда и технологиите, които превръщат един град в „умен“, ще бъдат на фокус в предстоящата конференция Knowledge City на Investor.bg. И през 2021 година конференцията ще продължи да развива идеята за модерния съвременен град като резултат от много процеси – от управлението и развитието му до обществената отговорност на неговите жители и посетители, за да очертае всички фактори, които помагат за създаването на градове на бъдещето. Събитието ще събере на едно място всички участници в процеса, които ще дискутират как може да се подобри градската среда, какви инвестиции и иновации трябва да се направят, как да работят заедно институциите и бизнесът. Конференцията ще се проведе онлайн в две издания – на 15 и 22 март, и ще се излъчва на новата стрийминг платформа Investor Media PRO, която Investor Media Group стартира, надграждайки мултиканалната си стратегия за излъчване на живо на част от най-силните си бизнес събития. В студиото на Knowledge City на 15 март топ експерти от България и Европа ще говорят за различните умни решения за трафик системи и градския транспорт, кога smart parking и smart ticketing ще станат част от ежедневието ни, както и как може да се повиши сигурността в населените места. Те ще очертаят и тенденции при интелигентната мобилност и ще говорят за 5G свързаността и Internet of Things, които могат да помогнат за бързия анализ на данни. Във фокуса на първото издание на Knowledge City ще бъде и темата за инвестициите в проекти за умни градове, а за поредна година конференцията ще представи и проекти от градове в Европа, които са се превърнали в добрия пример. Успешен опит от Унгария ще сподели вицепрезидентът за Smart City и IoT от Deutsche Telekom Андрас Фазакаш. Сред лекторите в първото онлайн издание на конференцията ще бъдат още изпълнителният директор на „Алтерко" Димитър Димитров, Васил Димитров - изпълнителен директор на „ДСК Мобайл", Мартин Филев - мениджър „ICT решения и иновации“ в А1 България. Модератор на Knowledge City ще бъде главният редактор на Investor.bg Бойчо Попов. Новото издание на конференцията Knowledge City се организира в особено специална година за Investor.bg – тази година най-четеният икономически сайт в България празнува 20-ия си юбилей и по този повод е подготвил серия активности в рамките на кампанията си. Стартът на дигиталната стрийминг платформа за събития Investor Media PRO e част от тази кампания. Knowledge City се провежда с подкрепата на „Алтерко", A1, „Риск Инженеринг", „TollPass", „Банка ДСК", „Интерком Груп и Явор", „Леново България".

Дигитализацията и изкуственият интелект ще повишат качеството на здравните услуги

2021-03-08

Дигитализацията и изкуственият интелект са бъдещето на медицината, което ще доведе до повишаване на качеството на здравните услуги и персонализация на лечението. Около това мнение се обединиха водещи експерти от здравния и фармацевтичния сектор по време на първото издание на специалния проект на Bloomberg TV Bulgaria – Tech21, което се проведе на 7 март. Специалистите очертаха няколко предимства при използването на нови технологии в медицината – те осигуряват достъп до труднодостъпни места в човешкото тяло; създават 3D визуализация и пространство, допринасят за ниска кръвозагуба и бързо възстановяване на пациентите. Една от технологиите, която в бъдеще ще бъде неизменна част от ежедневието на пациенти и лекари, е телемедицината. Този тип дистанционна консултация с лекар е широко използвана в редица страни по света, докато у нас все още е изключение. "В момента НЗОК изисква здравните консултации да бъдат "лице в лице“. Но Ковид-19 катализира процеса на телемедицината. Има държави, в които се спират и плановите консултации, така че единственият шанс за пациентите е телемедицински консултации“, посочи д-р Александър Носиков, кардиолог от "Аджибадем Сити Клиник" Младост. По думите му телемедицината ще допринесе за намаляване на броя болни от сърдечно-съдови заболявания, защото тя премахва част от бариерите за пациентите – например да пътуват до лекаря. Освен това този вид консултация с медицински специалист ще промени начина по който се извършва лечението на пациенти със сърдечно-съдови проблеми. "Нищо не може да замени първичния преглед, когато се прави ехография осъществяваме връзка. Голяма част от вторичните прегледи и от проследяването могат да стават онлайн. Има и няколко типа консултации, които са много подходящи да бъдат извършвани онлайн – проследяването на високото артериално налягане и кръвните изследвания", заяви д-р Носиков в разговор с водещата Живка Попатанасова, журналист от Bloomberg TV Bulgaria. В България пациентите могат да изберат онлайн консултация с лекар чрез приложението Healthyco. "Това е уеб и мобилно приложение, където пациентите могат да избират лекари, могат да качат образна диагностика, епикриза, а след това избират каква да бъде консултацията – видео или писмена форма“, разкри в специалното студио на Tech 21 Кирил Кандиларов, съосновател и директор на Healthyco. Идеята за приложението се зародила през 2014 година, след като много пациенти търсели второ мнение и консултация от специалист в чужбина. От 2019 година дигиталната платформа вече е факт. В момента компанията разработва нов продукт, свързан с кардиологията. "Според Световната федерация на сърцето около 18 млн. души умират от сърдечно-съдови заболявания всяка година. Най-голям проблем е хипертонията, като 46% от хората дори не подозират, че имат високо кръвно налягане. Продуктът, който предлагаме, е мониторинг точно на тези пациенти в домашни условия. След като си премерят кръвното налягане, качват резултатите в база данни и лекар ще им помага в режима, който им е назначен“, заяви Кандиларов. Той е категоричен, че телемедицината ще повиши качеството на здравните услуги поради факта, че пациентите имат по-лесен достъп до медицински специалисти. Дигитализацията е бъдещето и на стоматологията, коментира д-р Димо Даскалов, главен лекар на "Дентапрайм". "Важно е пациентите да осъзнават какви предимства осигуряват технологиите. Съчетавайки компютърния томограф, интраоралното сканиране и дигиталното сваляне на зъбен статус, дават на лекаря стабилна основа, върху която да стъпи и да изгради оптимален план за лечение", обясни стоматологът. В разговора се включи и Константин Боев, директор дигитални и многоканални стратегии в Astellas Pharma, който заяви, че дигиталното здравеопазване дава повече контрол в ръцете на пациентите. Сред останалите ползи от използването на новите технологии са по-персонализираното лечение, по-лесен и евтин достъп до медицински специалисти и намирането на нови начини за справяне с болести. Новите технологии оказват положително въздействие и върху фармацевтичната индустрия, категоричен беше Боев. "Във всеки един етап от създаването на лекарствата се прилагат нови технологии – както при предклиничните изпитвания, така и при клиничните изследвания. В процеса на клинични изпитвания има метод чрез изкуствен интелект, който симулира биологични процеси. По този начин се постига по-бърз процес на одобряване на лекарствата и стигането им до пациентите", обясни Константин Боев. За едно сравнително ново направление в лекарствената терапия – биотехнологиите, говори д-р Красимира Чемишанска, директор на Амджен България. По думите ѝ през 50-те години на миналия век са били направени епохални разкрития в областта на биологията, които отключили развитието на биотехнологиите, познанието за човешката биология на молекулярно и генетично ниво. "За тези около 70 години на развитие на това съвременно направление в лекарствената терапия се преобрази обликът на някои от най-тежките заболявания – онкологични, злокачествени заболявания на кръвта, ревматоидният артрит, диабетът. От тежки и смъртоносни заболявания те се превърнаха в хронични заболявания с добро качество на живот и дълга прогноза за живот", коментира д-р Чемишанска. По думите ѝ в последните 10 години сме свидетели на революция в областта на познанието в областта на човешкия геном, което повлиява и на развитието на биотехнологиите. "Сериозно направление, в което се работи е онкоимунологията, т.е. направление, в което се мобилизират собствените защитни сили на организма, които се насочват да убиват раковите клетки, причинители на заболяването", обясни директорът на Амджен България. Друго направление, в което са насочени усилия, е при редки генетични мутации, които предизвикват рак и които не се поддават на никакво друго лечение, където се откриват малки молекули, които чрез определени методи, приложени като лекарства, се прицелват точно в този генетичен дефект. Първото издание на Tech 21 обърна внимание и на още една важна тема – здравното застраховане. "През 2020 година създадохме много нови продукти, като идеята е всеки от тях да е индивидуален за всеки наш клиент. Имаме услуга "Smart", която е предназначена за клиенти, които не искат да плащат два пъти за едно и също нещо – веднъж като задължително здравнозастраховане и втори път като допълнително", заяви Цветелина Михайлова, прокурист на ЗК България Иншурънс АД. От компанията са разработили застрахователен продукт специално за хора, загубили доходите си по време на пандемията и прекъснали здравните си права. Тази застраховка покрива всичко нужно за здравето на клиента. Първото издание на новия проект на Bloomberg TV Bulgaria, посветено на бъдещето на медицината, може да гледате ТУК. Следващото издание на Tech 21 ще бъде на 18 април и ще даде отговори на въпросите какви промени предстоят в областта на строителството и недвижимите имоти. Партньори на Tech21 са АстеласФарма, Амджен България, Медико дентален център "Дентапрайм", Застрахователна компания "България Иншурънс" и Хелтико.

Investor Media Group надгражда мултиканалната си стратегия - стартира Investor Media PRO

2021-03-08

Една от най-големите медийни компании в България – Investor Media Group, продължава да доказва, че е сред лидерите на пазара, като непрекъснато развива портфолиото си, следвайки световните тенденции. Тази година компанията прави поредната стъпка към надграждане на мултиканалната си стратегия и стартира дигиталната стрийминг платформа за събития с професионален фокус - Investor Media PRO. На нея всеки ще има възможност да проследи на живо авторитетните бизнес събития, конференции и специализирани дискусии, които медиите от Investor Media Group организират. Ежегодно те събират най-големите икономисти, финансисти и световни бизнес имена да анализират и коментират по горещите теми от сферите на бизнеса, финансите, борсите и технологиите, и предлагат на аудиторията висококачествено съдържание, ориентирано към професионалните общности. Сега, благодарение на Investor Media PRO, още по-голям кръг от хора ще има възможност да проследи в реално време важните дискусии, независимо от географските ограничения. В същото време инвестицията в създаване на стрийминг платформа за събития към момента няма аналог на българския пазар. „В Investor Media Group работим непрекъснато към усъвършенстване, към надграждане, защото аудиторията ни го изисква и го заслужава. Стартът на Investor Media PRO е част от това надграждане и поредната стъпка в стратегията ни за развитие на висококачествени мултиплатформени предложения на медийния пазар. С новата дигитална платформа ще предложим възможност на всички професионални общности да следят на живо дискусиите, които ги интересуват. Паралелно с това ще имаме привилегията да сме медийната компания с най-голямото специализирано бизнес видеосъдържание на българския пазар“, коментира изпълнителният директор на Investor Media Group Виктория Миткова. Освен стрийминг на събитията на медиите от Investor Media Group, на Investor Media PRO всеки може открие богат архив от едни от на най-големите бизнес конференции и дискусии на Investor.bg през последните 10 години – Knowledge city, Tech of Tomorrow и „Предприемачи на бъдещето“, специализираните дискусии от поредицата „Клуб Investor”, „както и най-голямото събитие на финансовата и инвестиционната общност в България и региона – Investor Finance Forum, което тази година ще отбележи своето 10-о издание. Стартът на дигиталната платформа за събития e част от кампанията по случай 20-тата годишнина на флагмана във финансовата и икономическа журналистика Investor.bg – най-четената икономическа медия в България. Специално място на Investor Media PRO има и годишната конференция на Bloomberg TV Bulgaria – The Next Big Thing, както и ежегодните специализирани събития и дискусионни бизнес закуски на Imoti.net, които поставят фокус върху развитието на пазара на недвижими имоти в страната. Първото събитие, което ще се излъчва на живо на Investor Media PRO е предстоящото издание на Knowledge city, която и тази година ще постави фокус върху умният град и бъдещото развитие на градската среда. Тя ще се проведе в рамките на две специални онлайн студиа на 15 март и 22 март, от 14:15 часа. На уебсайта на Investor Media PRO - https://investormediapro.bg/, може да се информирате и регистрирате за всички предстоящи конференции и дискусии от календара на Investor Media Group.

Бъдещето на медицината и фармацията във фокуса на първото издание на Tech21

2021-03-04

Развитието на медицината винаги е била сред водещите теми в света, но след настъпването на пандемията от Covid-19, въпросите за напредъка в този сектор станаха още повече. Именно на бъдещето на медицината и фармация е посветено първото издание от поредицата на Bloomberg TV Bulgaria – Tech 21, което ще се проведе на 7 март, от 18:30 часа. Водещи експерти ще коментират какви тенденции очерта пандемията и как здравната криза промени здравния сектор. За здравната профилактика и превенция с помощта на технологиите ще говори Кирил Кандиларов, съосновател и директор на Healthyco. По време на Tech21 той ще разкрие как иновациите помагат на пациенти и лекари да следят в реално време различни жизнени показатели. Бъдещето на медицината ще коментират проф. д-р Григор Горчев, ръководител на Център по миниинвазивна хирургия към Медицинския университет в Плевен; д-р Александър Носиков, кардиолог, Аджибадем Сити Клиник Младост и д-р Красимира Чемишанска, директор на Амджен България Несъмнено през последната година една от най-обсъжданите теми, свързани със здравето, беше тази да ваксините. На 7 март за бъдещето на фармацевтичната индустрия ще говори Константин Боев, директор дигитални и многоканални стратегии, Astellas Pharma. Новите тенденции в денталната медици ще очертае д-р Димо Даскалов, главен лекар на Дентапрайм. Цветелина Михайлова, прокурист на ЗК България Иншурънс АД ще коментира още една актуална тема по време на пандемията – здравното застраховане. Модератор на първото издание на Tech21 ще бъде журналистът от Bloomberg TV Bulgaria Живка Попатанасова. Първото издание на новия проект на единствената бизнес телевизията у нас ще се излъчва на живо в ефира на Bloomberg TV Bulgaria, в сайтовете и социалните мрежи на водещите канали на Investor Media Group – Bloombergtv.bg, Bgonair.bg, Investor.bg, Dnes.bg. Партньори на Tech21 са Астелас Фарма, Амджен България, Медико дентален център „Дентапрайм“, Застрахователна компания „България Иншурънс“ и Хелтико.

Investor.bg стана на 20 години!

2021-03-01

Водещият икономически и финансов сайт Investor.bg отбелязва 20-тата си годишнина! За две десетилетия медията остана вярна на принципа си, че всеки факт е актив, а сега ще отпразнува юбилея си със серия от нови специални проекти и събития. Сайтът, който е част от една от най-големите и независими медийни групи в България - Investor Media Group, още в началото се възприе от читателите като „гласът на икономическия разум“. През годините медията не спря да следва мисията си да разглежда в дълбочина бизнес фактите, да предоставя информацията на читателите си бързо, честно и обективно, както и да създава качествени анализи в помощ на сектора. В продължение на две десетилетия икономически специалисти на най-високи нива са сред запалените читатели на Investor.bg, а някои от тях – редовни коментатори във форума на сайта – най-големият в България финансов форум. Investor.bg продължава да налага стандарти за качество и да допринася за развитието на бизнеса и журналистиката. По повод своята кръгла годишнина, в унисон с образователната мисия на Investor.bg и Investor Media Group и с поглед към бъдещето, финансовата медия учредява годишна стипендия за магистърска програма „Финанси“ в партньорство с един от най-добрите бизнес университети в страната – ВУЗФ. Съвместно с бизнес университета Investor.bg ще продължи да развива своята „Академия за финансови анализатори“, благодарение на която всяка година ще протяга ръка към онези, които искат да се развиват в сферата на финансовата и икономическата журналистика. Победителят след всеки ежегоден конкурс на Академията ще получава възможността да се специализира безплатно в магистърска програма на Висшето училище по застраховане и финанси (ВУЗФ), като едновременно с това и да трупа опит и прилага знанията си на практика в редакцията на Investor.bg, както и в единствената бизнес телевизия в страната Bloomberg TV Bulgaria, работейки на терминалите на Bloomberg. В допълнение към това през следващите месеци екипът, който през всички тези години се е грижил да създава това задълбочено, експертно и професионално журналистическо съдържание на сайта, ще изнесе отворени онлайн лекции за основите на икономическата журналистика и базираната на данните журналистика пред студенти на бизнес университета. „Навръх 20-ата година от развитието си решихме да помогнем за развитието на бъдещето. Навлизаме в 21-ата си година с увереност – защото сме най-посещаваният икономически сайт в България. Води ни слоганът ни: „Всеки факт е актив“. А нашият най-голям актив е екипът“, категоричен е главният редактор на сайта Бойчо Попов. „Investor.bg винаги е бил и ще продължи да бъде еталон за качество и емблема на професионалната, обективна и задълбочена журналистика – такава, каквато все по-рядко виждаме, но която днес е по-важна от всякога. Развитие и надграждане. Това са двата фактора, които винаги са били присъщи за Investor.bg и към които винаги сме се стремели в Investor Media Group. Затова съм повече от радостна, че 20-ата годишнина на Investor.bg съвпада с период, в който отбелязахме рекордни постижения в трафика и посещенията към сайта и година, в която Investor Media Group предстои да обяви началото на няколко нови ключови медийни продукта на пазара. Растящото доверие на аудиторията е най-голямата награда и доказателство за това, че пътят по който вървим, е правилният“, каза и Виктория Миткова, изпълнителен директор на Investor Media Group. Учредяването на годишна стипендия на Investor.bg и провеждането на серия от видеолекции са само част от проектите и събитията, с които сайтът ще отпразнува заедно с читателите си големия юбилей.

Bloomberg TV Bulgaria стартира нов проект за бъдещето на ключови индустрии

2021-02-23

Пандемията несъмнено промени света, бизнеса и потребителите. В основата на развитието на индустриите обаче стоят технологиите. Иновациите и новите технологични решения са катализатора на промените. Затова през 2021 година Bloomberg TV Bulgaria стартира нов проект – Tech21, който се фокусира върху развитието на четири индустрии, които касаят живота на всеки човек – здравеопазване, строителство, автомобили и застраховане. В поредица от четири тв студиа, Tech21 ще очертае промените, които ще настъпят в следващите 10 години в областта на грижите за човешкото здраве, изграждането на жилища и приложението на изкуствен интелект в автомобилния сектор и финтех продуктите. Tech21 ще срещне зрителите с водещи експерти и представителите на бизнеса, които ще представят своите визионерски и аналитични прогнози. Първото издание на Tech21 е посветено на бъдещето на здравеопазването и фармацията. То ще се проведе на 7 март и ще даде отговор на въпросите как пандемията промени сектора, как роботите помагат в операционната зала и как технологиите променят лечението. Четирите издания на новия проект на единствената бизнес телевизията у нас ще се излъчва на живо в ефира на Bloomberg TV Bulgaria, в сайтовете и социалните мрежи на водещите канали на Investor Media Group - Bgonair.bg, Investor.bg, Dnes.bg. Партньори на Tech21 са Астелас Фарма, Амджен България, Медико дентален център „Дентапрайм“, Застрахователна компания „България Иншурънс“ и Хелтико.

"България сутрин" с нов водещ, динамика и формат - от 22 февруари по Bulgaria ON AIR

2021-02-20

Нова динамика, нов водещ и много нови промени е подготвил екипът на „България сутрин“ по Bulgaria ON AIR. От понеделник, 22 февруари, предаването променя формата си и всяка делнична сутрин от 07:00 до 09:00 часа ще предложи на зрителите още по-разнообразни теми, интересни дискусии, както и задълбочени дебати между топ експерти по най-горещите теми от страната и света. За ползотворното утро и позитивния старт на деня ще отговаря новият водещ на „България сутрин“ Мирослав Димитров, който се присъединява към екипа на Bulgaria ON AIR. С дългогодишен опит пред телевизионната камера, както и зад кадър, той ще допринесе за още по-голяма динамика в сутрешния блок на телевизията. Преди да стане част от екипа на Bulgaria ON AIR, Мирослав води предаване в Българската национална телевизия, където в продължение на 3 години обикаля България с камера в ръка. Преди това е работил в корпоративната сфера и е бил част от телевизионни формати като „Стани богат“, „Семейни войни“ и други. Той е и единственият българин, взел интервю от световноизвестнтата певица и актриса Дженифър Лопес. Самият Мирослав признава, че е закърмен с телевизия и животът пред камера е негова втора природа. „С ентусиазъм и голяма отговорност приемам новата си роля като водещ на сутрешния блок на Bulgaria ON AIR и ще се стремя да запазя баланса и социалната и културна ангажираност, която екипът на телевизията е постигнал до момента, като в допълнение към това ще се обърнем още повече към зрителите“, казва Мирослав. Първите му думи пред зрителите на Bulgaria ON AIR може да видите от гостуването му в "България сутрин" В годината, която е белязана от предстоящите парламентарни и президентски избори, за още по-голям плурализъм, специално място в ефира на „България сутрин“ ще има и за въпроси и мнения от зрителите. Паралелно с това в минутите около 08:30 часа сутрешният блок въвежда и нов дискусионен сегмент, в който независими експерти ще се включват в актуални за страната и света дебати по някои от най-важните теми. Новият водещ и формат са само част от новостите и промените в „България сутрин“, които Bulgaria ON AIR предстои да обяви съвсем скоро!

Институтът „Ройтерс“: Bulgaria ON AIR е сред най-предпочитаните източници на информация и през 2020 г.

2021-02-19

И през 2020 година национална политематична телевизия Bulgaria ON AIR запазва позицията си на един от най-предпочитаните източници на информация у нас. Това става ясно от годишния доклад на института "Ройтерс" за изследване на журналистиката към Оксфордския университет. Проучването показва, че за период от една седмица 24% от българските зрители са избрали да се информират и доверят на Bulgaria ON AIR, което я поставя в челната петица на най-предпочитаните медии за последните 7 дни и на четвърто място сред най-следените за последните три или повече дни. Докладът на института "Ройтерс" е базиран на онлайн проучване сред десетки хиляди потребители по целия свят.

„Бъдещето: Домът“: Жилищата ни стават все по-просторни и умни

2021-02-01

2020 промени света и представите ни за живот във всеки аспект. Затова през 2021 година национална политематична телевизия Bulgaria ON AIR ще се фокусира върху бъдещето, тенденциите и промените, които ще засегнат живота на всеки човек. На 31 януари стартира проектът „Бъдещето“, а акцент на първото издание беше домът. Експерти от различни сфери се обединиха около мнението, че жилищата ни вече се променят, стават все по-просторни и все по-умни. COVID-19 промени ли търсенето на жилища? „Заради социалната дистанция все повече се търси пространство - тристайни и четиристайни апартаменти. Засилва се и търсенето на затворени комплекси и къщи край градовете“, коментира Борислав Гостев, ръководител „Управление на Търговски партньори“ в ОББ. В студиото на „Бъдещето: Домът“ той отчете, че средният размер на ипотечните кредити в България е нараснал с 12% през 2020 година на годишна база – от 95 000 лв. до 108 000 лв. „По данни на Българска народна банка през миналата година размерът на отпуснатите ипотечни кредити нараства с 400 млн. лв. до общо 4 млрд. лв.”, заяви още Борислав Гостев. В разговор с водещата Калина Донкова, журналист от Bulgaria ON AIR и продуцент на „Директно“, инж. Павел Тенев, строителен директор „Направление Градски Имоти“ в инвестиционна компания Green Life Development & Resorts, изграждаща „Проект 80 Тинтява“, заяви, че има предпоставки имотният пазар да продължи да се развива и да стане стабилен и прогнозируем, а рисковете ще могат да се управляват. По думите му златното правило при строеж на топ имот е локацията. Умният дом отблизо „Съвременните жилища у нас са все по-качествени, развитието на технологиите ни дава възможността да заимстваме от всичко най-добро“, коментира инж. Тенев. В бъдеще инж. Павен Тeнев очаква да се изградят градове както във въздуха, така и под водата. Докато технологиите се развият до степен да се построят такива градовете, новите технологии правят дома ни по-умен и функционален. „Говорейки за умен дом, няма как да изключим човешкия фактор. Комфортът означава възможността на потребителя да свърже повече устройства в дома си, използвайки една и съща платформа”, обясни добави Емануил Тотев, търговски директор в TESY. Калина Петкова, мениджър Маркетингови Комуникации, Schneider Electric, уточни, че домът става „умен“, когато има изградена връзка между отделните системи в него. „С помощта на умния дом можем да постигаме съществени спестявания и да живеем интелигентно с много по-нисък отпечатък“, отбеляза в студиото на „Бъдещето: Домът“ . Ивайло Рашев, директор на Bosch България, потребителите у нас много променят желанията и домовете си. „Домакинствата очакват да почистват по-бързо без кабел, да готвят по-лесно и по-забавно, използвайки многофункционални кухненски роботи. Домът става все по-умен“, заяви Рашев. Философията на дома и илюзията за сигурност Археологът проф. Николай Овчаров говорим за зараждането на домовете и припомни определението на дом на френският философ Гастон Башлар – мястото, където живеем е съвкупност от образи, които ни дават илюзията за сигурност. „В пещерите, първият човешки дом, хората са организирали живота си около огъня, който ги пази и дава възможност да си обработват храната“, заяви проф. Овчаров. Д-р Калина Йорданова, психолог и антрополог подчерта, че домът и жилището са различни неща. Домът се свързва с отношенията с хората, следователно жилището, което е просто пространство, се превръща в дом, когато има отношения и приемственост. „Домът отразява и състоянието на ума, а по време на пандемия се търси повече сигурност. Превръщането на дома в офис, училище, фитнес, увеличава усещането ни за сигурност, но води и до много по-високо напрежение и конфликти заради липсата на възможност да излизаме по-често и да общуваме с други хора“, предупреди д-р Йорданова. „Бъдещето: Домът“ се излъчи на живо в ефира на телевизия и радио Bulgaria ON AIR, и сайтовете и социалните мрежи на водещите канали на Investor Media Group - Bgonair.bg; Bloombergtv.bg, Investor.bg, Dnes.bg. Специалното студио достигна до 50 000 човека през всички платформи, на които беше излъчвано. Цялото издание може да гледате ТУК. Следващото издание на мултиплатформения проект на Bulgaria ON AIR „Бъдещето“ ще се проведе на 6 юни, а акцент в него ще бъде бъдещето на парите. Проектът „Бъдещето: Домът“ се провежда със специалното партньорство на ОББ, Теси, Шнайдер Електрик, Бош и „Проект 80 Тинтява“.

Нови проекти и над 20 силни събития в календара на Investor Media Group за 2021 година

2021-01-20

Нови мултиплатформени журналистичеки проекти и над 20 силни събития е подготвила Investor Media Group в календара си за 2021 година. Медийната група с най-разнообразното портфолио на пазара, от която се информират повече от 2,9 милиона потребители (по данни на Gemius за 11.2020 г.) и тази година ще даде приноса си към бизнес общността като организира най-утвърдените си конференции, дискусии и бизнес закуски. Бизнес събитията започват още през март с две онлайн дискусии на конференцията Knowledge City и ще продължат с две дигиални издания на тех конференцията Tech Of Tomorrow. През юни в нов формат ще гледаме „Предприемачи на бъдещето“, която ежегодно ни запознава с едни от най-ярките предприемачески умове, а есента на 2021 година е запазена за нови много силни издания на Годишната конференция на Bloomberg TV Bulgaria The Next Big Thing и на най-големия финансово-инвестиционен форум за страната и региона – Investor Finance Forum. Всички събития ще се излъчват едновременно на няколко платформи, включително и на живо в ключовите сайтове и канали на медийната група, където всеки ще може да ги гледа безплатно. Паралелно с това Bulgaria ON AIR, която също е част от Investor Media Group, ще зарадва аудиторията с нов мултиплатформен журналистически проект - „Бъдещето“. Поредицата от три специални студиа ще представи най-важните тенденции, които да очакваме в сферите на дома, парите и комуникациите. Мултиплатформен проект, посветен на новите технологии, стартира и Bloomberg TV Bulgaria. Tech21 е поредицата от четири дискусии, които ще очертаят как ще се развият здравеопазването, строителството, автомобилите и застраховането в следващите 10 години. През лятото Investor Media Group ще проведе и още няколко ключови събития, които през годините си спечелиха лоялна многохилядна аудитория – през юли предстои най-голямото събитие в сектора на недвижимите имоти – 6-ото издание на Годишните награди на Imoti.net, което ще бъде съпътствано и от серия бизнес закуски на Imoti.net в 7 града в страната. Подготвя се и втората национална класация на „Най-добрите болници“, а любимият „Форум бременност и детско здраве“ на Puls.bg тази година ще отиде при майките в София, Варна и Пловдив. В същото време Tialoto.bg и първият женски уебсайт у нас Az-jenata.bg ще предложат много вълнунващи дигитални тв студиа и влогове, с които да задоволят интереса на аудиторията за полезно и качествено лайфстайл съдържание. Какво предстои да видите в дигиталното тв студио „Светът на Tialoto” и влога на Az-jenata „Ето как“ - следете в каналите на Investor Media Group и ефира на Bulgaria ON AIR.