Начало Реклама Кариери Контакти

Какво ново

„Забавното четене“ тръгна на турне в страната

2016-06-26
Може ли четенето да бъде забавно? Какво предстои в кампанията „Забавното четене“ в шестото й издание? Какво означава да четеш между редовете? Четат ли повече днешните деца? На тези и още въпроси отговориха Виктория Гьонева от екипа на кампанията и Александър Кръстев, основател на Azcheta.com и партньор на „Забавното четене“, в студиото на „Днес“ с Константина Живова.

Към традиционната кампания на сайта Az-dedeto.bg тази година се присъедини Bulgaria ON AIR, като лицата на телевизията също ще се включат в специалните събития. „Забавното четене“ е за деца на възраст от 6 до 14 г., а мрез 2016 г. мотото й е: „Чети между редовете“. Новите посланици на кампанията тази година са Михаела Филева и детската писателка Радостина Николова.

„Традиционното ни турне в страната започна вчера с посещения в Своге и Нови Искър. Срещнахме се с над 100 деца и освен, че представихме кампанията, дарихме книги от наши партньори издатели, както и парични средства, на читалищата и библиотеките“, разказа Виктория Гьонева, като уточни, че в сряда „Забавното четене“ ще посети Ботевград и Правец.
Повече информация на: http://www.bgonair.bg/press/2016-06-28/zabavnoto-chetene-tragna-na-turne-v-sranataa
Още новини
08.10 Вече два поредни месеца потребителите нареждат Investor Media Group на топ място сред медийните групи в България
03.09 Investor Media Group - втората най-предпочитана онлайн медийна група в България
06.03 Investor Media Group с нова онлайн платформа за граждански сигнали - HelpBook.info
24.01 Александър Костадинов е новият водещ на Investbook по Bloomberg TV Bulgaria
17.01 Нестандартна, увлекателна и аналитична прогноза за времето по Bulgaria ON AIR от 22 януари

Към всички новини>>