Начало Реклама Кариери Контакти
За компанията

Investor Media Group (Инвестор.БГ АД) е водеща медийна компания на българския пазар. В портфейла ѝ попада пълната гама от медийни продукти, която включва националната политематична телевизия Bulgaria ON AIR, бизнес канала Bloomberg TV Bulgaria, над 15 онлайн медии и сайтове в различни сегменти, радио Bulgaria ON AIR, както и списанията Bulgaria ON AIR The Inflight Magazine, Investor Digest и GO ON AIR The Traveller’s Magazine.

Investor Media Group е единственото в България публично дружество, което включва и телевизиионни медии, като акциите му се търгуват на БФБ-София.

Bulgaria ON AIR е една от четирите национални телевизии, които се разпространяват и цифрово ефирно в цялата страна. Тя привлича лоялна аудитория с качествената си програма, като предлага алтернатива на зрителите в телевизионното знание и забавление.

Bloomberg TV Bulgaria е единственият икономически ТВ канал у нас, насочен към широката бизнес общност, включително младите хора. Излъчва се в мрежите на кабелните, сателитните и IPTV мрежи у нас в HD качество.

Над 15 уеб сайта и платформи с разнообразно съдържание и функционалности формират онлайн портфолиото на компанията – dnes.bg, investor.bg, bgonair.bg, bloombergtv.bg, gol.bg, automedia.bg, tialoto.bg, puls.bg, az-jenata.bg, imoti.net, rabota.bg, teenproblem.net, az-deteto.bg, aha.bg, snimka.bg и blog.bg и други. Онлайн медиите, част от Investor Media Group, достигат до над 65% от интернет потребителите в България.

Радио Bulgaria ON AIR e национално покритие, като програмата му се излъчва в 33 града. Насочено е към широката аудитория и активния градски човек, който търси информация за актуалните събития и подбрани световни поп и рок хитове.

Списаниe Bulgaria ON AIR The Inflight Magazine e луксозно издание за бизнес, анализи, пътувания и лайфстайл, което се разпространява на борда на всички самолети на националния превозвач България Ер, както и до избрани получатели на земята. GO ON AIR The Traveller’s Magazine е второто луксозно списание на България Ер. То е без аналог на българския медиен пазар, като предлага практична информация от първо лице за туристически и бизнес пътувания.

Investor Media Group успешно развива допълнителни проекти. Сред тях са поредицата от дискусии с експерти Клуб Investor и Investor Finance Forum на Investor.bg; Bloomberg конференцията The Next Big Thing; конференцията „Образование и бизнес“ на Bulgaria ON AIR, кампанията в полза на обществото „Забавното четене“ и спортното събитие „Детска Игриада“ на Az-deteto.bg, събитията „Форум бременност и детско здраве“ и „Здравен дебат“ на Puls.bg, годишните награди на Imoti.net и други. Повече подробности за събитията през 2017 година вижте тук >>

Investor Media Group е социално отговорна компания и подкрепя инициативи, които помагат на българските граждани да подобрят качеството на живота си. Приоритет на медийната група е да подкрепя и инвестира в проекти в областта на образованието - най-важната предпоставка за успешно професионално развитие и пълноценен живот.

През есента на 2017 година Investor Media Group придоби 90% от капитала на „Висше училище по застраховане и финанси“ АД (ВУЗФ), с което направи най-мащабната инвестиция на медия у нас в образователна институция. Компанията ще инвестира в надграждане на академичната програма и възможностите за участие на бизнеса във ВУЗФ, така че студентите да натрупат практически опит още преди да завършат университета. Подробности вижте тук >>

Последни новини

Imoti.net разширява каузата си в полза на потребителите
2019-06-18

Водещият сайт за недвижими имоти Imoti.net разширява каузата си да бъде в полза на потребителите, като организира нови дискусии с представители на бранша в четири нови града – Русе, Велико Търново, Плевен и Благоевград. Tе започват на 19 юни и ще продължат до края на месеца, а по време на тях експерти от различни сфери на имотния бранш – брокери, инвеститори, строители, архитекти и специалисти от национални и регионални институции, ще обсъдят тенденциите, предизвикателствата и бъдещото развитие в сектора на регионално ниво. Целта на работните срещи и на всички бизнес закуски, които екипът на Imoti.net провежда през годината, е да анализира пазара на недвижимо имущество в страната и да представи актуална и полезна информация за потребителите.

"Ройтерс": Bulgaria ON AIR е сред най-предпочитаните източници на информация в България
2019-06-13

Националната телевизия Bulgaria ON AIR е един от най-предпочитаните източници на информация – това сочат данните от годишния доклад на Института "Ройтерс" за изследване на журналистиката към Оксфордския университет. Проучването показва, че за период от една седмица 25% от българските зрители са избрали да се информират и доверят на Bulgaria ON AIR, което я поставя в челната петица на най-предпочитаните медии за последните 7 дни и на четвърто място сред най-следените за последните три или повече дни. Докладът се базира на онлайн проучване направено сред близо 75 хиляди потребители от 38 държави от всички континенти. В него се класират най-предпочитаните медии за всяка страна, както и тези, които се ползват с най-голямо обществено доверие.

Над 500 деца спортуваха заедно с родителите си на „Детска Игриада 2019“
2019-06-10

Рекорден брой деца - над 500, спортуваха и се забавляваха заедно със своите родители по време на „Детска Игриада 2019“, която се състоя на 9 юни в столичния парк „Заимов“. Традиционно участниците проявиха голям интерес към отборните дисциплини – щафетни игри и щафетно бягане, в които малчуганите участваха със своите майки и бащи. Не липсваха положителни емоции и при велокроса и бягането на 50 метра, където децата се състезаваха със свои връстници. Много усмивки предизвика и състезанието по бадминтон, в което малчуганите се включиха със семействата си. Спортната инициатива, организирана от Investor Media Group, тази година се проведе под мотото „Всички сме в играта“ с цел да мотивира родителите да дадат добър личен пример на децата си. Петото издание на „Детска Игриада“ успя да стимулира децата и семействата им да бъдат по-отговорни към здравето си, да спортуват и да се забавляват заедно. Специална ретро алея с игри от миналото също привлече вниманието на малки и големи. Децата имаха възможност да се потопят в детството на родителите си, като заедно с тях играха на дама и държави и скачаха на ластик. Малчуганите с двигателни проблеми също успяха да изпитат емоцията от спорта благодарение на обособената параалея и 16-годишната Стефани Митова – създател на специално конструиран параборд. Изключителен интерес по време на „Детска Игриада 2019“ предизвикаха и професионалните демонстрации по хокей, айкидо, ролери, карате, лонгборд, йога и фехтовка. Треньорите дадоха възможност на всеки да получи професионална консултация и да избере най-подходящото за него спортно занимание. За всички участници имаше подаръци, а най-добре представилите се в спортните дисциплини се качиха на специалната стълбичка на победителите, където получиха медали, грамоти и специални награди. „Детска игриада“ е част от корпоративната социална отговорност на Investor Media Group.