Начало Реклама Кариери Контакти
За компанията

Investor Media Group (Инвестор.БГ АД) е водеща медийна компания на българския пазар. В портфейла ѝ попада пълната гама от медийни продукти, която включва националната политематична телевизия Bulgaria ON AIR, бизнес канала Bloomberg TV Bulgaria, над 15 онлайн медии и сайтове в различни сегменти, радио Bulgaria ON AIR, както и списанията Bulgaria ON AIR The Inflight Magazine, Investor Digest и GO ON AIR The Traveller’s Magazine.

Investor Media Group е единственото в България публично дружество, което включва и телевизиионни медии, като акциите му се търгуват на БФБ-София.

Bulgaria ON AIR е една от четирите национални телевизии, които се разпространяват и цифрово ефирно в цялата страна. Тя привлича лоялна аудитория с качествената си програма, като предлага алтернатива на зрителите в телевизионното знание и забавление.

Bloomberg TV Bulgaria е единственият икономически ТВ канал у нас, насочен към широката бизнес общност, включително младите хора. Излъчва се в мрежите на кабелните, сателитните и IPTV мрежи у нас в HD качество.

Над 15 уеб сайта и платформи с разнообразно съдържание и функционалности формират онлайн портфолиото на компанията – dnes.bg, investor.bg, bgonair.bg, bloombergtv.bg, gol.bg, automedia.bg, tialoto.bg, puls.bg, az-jenata.bg, imoti.net, rabota.bg, teenproblem.net, az-deteto.bg, aha.bg, snimka.bg и blog.bg и други. Онлайн медиите, част от Investor Media Group, достигат до над 65% от интернет потребителите в България.

Радио Bulgaria ON AIR e национално покритие, като програмата му се излъчва в 33 града. Насочено е към широката аудитория и активния градски човек, който търси информация за актуалните събития и подбрани световни поп и рок хитове.

Списаниe Bulgaria ON AIR The Inflight Magazine e луксозно издание за бизнес, анализи, пътувания и лайфстайл, което се разпространява на борда на всички самолети на националния превозвач България Ер, както и до избрани получатели на земята. GO ON AIR The Traveller’s Magazine е второто луксозно списание на България Ер. То е без аналог на българския медиен пазар, като предлага практична информация от първо лице за туристически и бизнес пътувания.

Investor Media Group успешно развива допълнителни проекти. Сред тях са поредицата от дискусии с експерти Клуб Investor и Investor Finance Forum на Investor.bg; Bloomberg конференцията The Next Big Thing; конференцията „Образование и бизнес“ на Bulgaria ON AIR, кампанията в полза на обществото „Забавното четене“ и спортното събитие „Детска Игриада“ на Az-deteto.bg, събитията „Форум бременност и детско здраве“ и „Здравен дебат“ на Puls.bg, годишните награди на Imoti.net и други. Повече подробности за събитията през 2017 година вижте тук >>

Investor Media Group е социално отговорна компания и подкрепя инициативи, които помагат на българските граждани да подобрят качеството на живота си. Приоритет на медийната група е да подкрепя и инвестира в проекти в областта на образованието - най-важната предпоставка за успешно професионално развитие и пълноценен живот.

През есента на 2017 година Investor Media Group придоби 90% от капитала на „Висше училище по застраховане и финанси“ АД (ВУЗФ), с което направи най-мащабната инвестиция на медия у нас в образователна институция. Компанията ще инвестира в надграждане на академичната програма и възможностите за участие на бизнеса във ВУЗФ, така че студентите да натрупат практически опит още преди да завършат университета. Подробности вижте тук >>

Последни новини

Всички сме в играта с "Детска игриада"
2019-05-16

За пета поредна година ще се проведе най-цветният и забавен спортен празник, който Investor Media Group организира като част от каузата да насърчи деца и родители да спортуват заедно – "Детска игриада". На 9 юни в парк "Заимов" стотици деца ще имат възможност да се забавляват и да спортуват заедно със своите родители, изпробвайки различни дисциплини. Тази година "Детска игриада" ще се проведе под мотото "Всички сме в играта". Малчугани на възраст между 5 и 13 години, заедно със своите родители, близки и приятели, ще имат възможността да се включат в разнообразни спортни състезания. Дисциплините по време на "Детска игриада 2019" ще са велокрос, лека атлетика, щафетно бягане, щафетни игри и бадминтон, а за най-добрите състезатели ще има вълнуващи награди. Всеки ще има възможност да избере най-подходящия за него спорт, като посети демонстрационните кътове. Малките атлети ще могат да изпробват уменията си по хокей, айкидо и карате или да карат ролери и лонгборд с професионални инструктори. По време на спортния ден участниците ще могат да се включат и в открити уроци по фехтовка, тенис на маса и други. Mалчуганите ще имат възможност да надникнат в детството на родителите си. За пръв път на "Детска игриада" ще има специален кът, където родителите могат да покажат на децата си игри, с които самите те са се забавлявали като малки. Новост по време на спортния празник ще бъде обособяването на параалея за деца с увреждания. Там малчуганите със специални нужди ще могат да карат параборд, конструиран по специален начин. Всички желаещи могат да се регистрират безплатно на www.igriada.bg и да получат номера си за участие на място. В някои от дисциплините децата ще участват заедно със своите родители, затова прочетете внимателно регламента на всеки спорт. "Детска игриада" е част от корпоративно-социалната отговорност на Investor Media Group. Целта на инициативата е да насърчи родители и деца да изграждат и развиват здравословни спортни навици, както и да прекарват повече време в спорт и игри заедно. Личният пример, който родителите дават на децата си, е най-добрият начин те да се мотивират да бъдат активни и да се грижат за себе си.

Репортерите ON AIR: Има какво да разкажем
2019-04-25

Новините са там, където са репортерите на Bulgaria ON AIR – на улицата, до проблема, в събитието, при политиците, до научните открития. От 23 април в ефира и в социалните мрежи на националната политематична телевизия стартира кампанията „Има какво да разкажем“, с която медията ще се приближи още по-близо и по-детайлно до темите, които вълнуват зрителите. Кампанията ще покаже репортерите на Bulgaria ON AIR, които всеки ден са в центъра на горещите събития, за да информират хората от първо лице. Освен в рамките на новинарските емисии, репортерите на Новините ON AIR започват да разказват истории и чрез специални видеа в социалните мрежи на телевизията. Всички зрители могат не само да споделят мнението си по темите, които ги вълнуват, но и да изпращат любопитни или проблемни казуси, включително и видеоматериали във Facebook страницата на телевизията. Екипът на Новините ON AIR ще избира, проверява и разработва сигналите, а репортерите ще информират за развитието им както в емисиите новини, така и чрез видеа в социалните мрежи.

Investor Media Group продължава да бъде на топ място сред потребителите и през пролетта
2019-04-12

Впечатляващите резултати на уебсайтовете от Investor Media Group вече повече от половин година нареждат медийната група на ключово място в топ 10 класацията на Gemius. Със солидния пазарен дял от 49%, през март 2019 г. Investor Media Group продължава да заема второ място в ранкинга на най-предпочитаните от аудиторията онлайн медийни компании в България. Това се дължи и на добрите резултати и увеличение на трафика, които регистрират повечето от уебсайтовете в портфолиото на медийната група. През март сайтът на единствената бизнес телевизия в страната - Bloombergtv.bg, отбелязва сериозен ръст от 47% на потребителите си, като броят им е достигнал 64 000. На повече читатели се радва и уебстраницата на политематичната телевизия Bulgaria ON AIR с увеличение от 5%. През март посетителите на сайта са надхърлили 224 000 души, а увеличението в броя им на годишна база е със стабилните 18%. Водещата уебплатформа за неджижими имоти Imoti.net регистрира най-силния си месец от година и половина насам. Рекордните 139 000 потребители са потърсили възможност за покупка, продажба или наем на имот благодарение на Imoti.net през март. Това увеличение представлява 34% на месечна и 44% на годишна база. Пазарният дял на сайта се е покачил до 3%, а броят на посетителите му е нараснал с 34% на месечна и 44% на годишна база. Завидни резултати отбелязва авторитетният здравно-медицински сайт Puls.bg, като посетителите на годишна база през месец март са с ръст 31%. Над 824 000 са потребителите, избрали да получат компетентна и достоверна информация по здравен въпрос, консултирайки Puls.bg през последния месец. Увеличението в импресиите на годишна база е със солидните 47%. Данните на Gemius отчитат и покачване със 17% в потребителите на Automedia.bg на годишна база. През март повече от 150 000 души са избрали да прочетат всичко най-актуално и любопитно от автомобилната индустрия на утвърденото място за любителите на високите скорости.