Начало Реклама Кариери Контакти
За компанията

Investor Media Group (Инвестор.БГ АД) е водеща медийна компания на българския пазар. В портфейла ѝ попада пълната гама от медийни продукти, която включва националната политематична телевизия Bulgaria ON AIR, бизнес канала Bloomberg TV Bulgaria, над 15 онлайн медии и сайтове в различни сегменти, радио Bulgaria ON AIR, както и списанията Bulgaria ON AIR The Inflight Magazine, Investor Digest и GO ON AIR The Traveller’s Magazine.

Investor Media Group е единственото в България публично дружество, което включва и телевизиионни медии, като акциите му се търгуват на БФБ-София.

Bulgaria ON AIR е една от четирите национални телевизии, които се разпространяват и цифрово ефирно в цялата страна. Тя привлича лоялна аудитория с качествената си програма, като предлага алтернатива на зрителите в телевизионното знание и забавление.

Bloomberg TV Bulgaria е единственият икономически ТВ канал у нас, насочен към широката бизнес общност, включително младите хора. Излъчва се в мрежите на кабелните, сателитните и IPTV мрежи у нас в HD качество.

Над 15 уеб сайта и платформи с разнообразно съдържание и функционалности формират онлайн портфолиото на компанията – dnes.bg, investor.bg, bgonair.bg, bloombergtv.bg, gol.bg, automedia.bg, tialoto.bg, puls.bg, az-jenata.bg, imoti.net, rabota.bg, teenproblem.net, az-deteto.bg, aha.bg, snimka.bg и blog.bg и други. Онлайн медиите, част от Investor Media Group, достигат до над 65% от интернет потребителите в България.

Радио Bulgaria ON AIR e национално покритие, като програмата му се излъчва в 33 града. Насочено е към широката аудитория и активния градски човек, който търси информация за актуалните събития и подбрани световни поп и рок хитове.

Списаниe Bulgaria ON AIR The Inflight Magazine e луксозно издание за бизнес, анализи, пътувания и лайфстайл, което се разпространява на борда на всички самолети на националния превозвач България Ер, както и до избрани получатели на земята. GO ON AIR The Traveller’s Magazine е второто луксозно списание на България Ер. То е без аналог на българския медиен пазар, като предлага практична информация от първо лице за туристически и бизнес пътувания.

Investor Media Group успешно развива допълнителни проекти. Сред тях са поредицата от дискусии с експерти Клуб Investor и Investor Finance Forum на Investor.bg; Bloomberg конференцията The Next Big Thing; конференцията „Образование и бизнес“ на Bulgaria ON AIR, кампанията в полза на обществото „Забавното четене“ и спортното събитие „Детска Игриада“ на Az-deteto.bg, събитията „Форум бременност и детско здраве“ и „Здравен дебат“ на Puls.bg, годишните награди на Imoti.net и други. Повече подробности за събитията през 2017 година вижте тук >>

Investor Media Group е социално отговорна компания и подкрепя инициативи, които помагат на българските граждани да подобрят качеството на живота си. Приоритет на медийната група е да подкрепя и инвестира в проекти в областта на образованието - най-важната предпоставка за успешно професионално развитие и пълноценен живот.

През есента на 2017 година Investor Media Group придоби 90% от капитала на „Висше училище по застраховане и финанси“ АД (ВУЗФ), с което направи най-мащабната инвестиция на медия у нас в образователна институция. Компанията ще инвестира в надграждане на академичната програма и възможностите за участие на бизнеса във ВУЗФ, така че студентите да натрупат практически опит още преди да завършат университета. Подробности вижте тук >>

Последни новини

Бизнесът: Цените на жилищата биха могли да се намалят с онлайн разрешително за строеж
2020-02-20

София може да се превърне в международен център за иновации. Това са част от изводите, до които достигнаха участниците в конференцията „Knowledge City 2020 – Градове на бъдещето“, която се проведе вчера в столицата. По време на форума бяха дадени добри примери за взаимодействието между бизнес и местна власт, както и препоръки за подобрение на връзката с институциите. Събитието откри заместник-министърът на регионалното развитие и благоустройството Деница Николова, която постави акцент върху необходимостта от комплексно решение и синергия между икономическите оператори и общините. По думите й бъдещето на регионалната и градската политика в България е основано на подход „отдолу-нагоре“, чрез който ще се постигне партньорство, координация и съгласуваност на всички заинтересовани страни в процеса. „В рамките на предложения нов интегриран териториален подход се предвижда всички населени места да бъдат с осигурен достъп до ресурси. В това число попадат и малките населени места, като стремежът е намаляване на дисбалансите, които съществуват в момента“, коментира зам.-министърът. Тя съобщи, че освен по ОПРР, в периода 2021-2027 година шест района ще получат допълнително финансиране. За трансформацията на градовете съществена роля играе дигитализацията на местната администрация. Според Георги Шопов, председател на Националната асоциация на строителните предприемачи, електронното разрешително за строеж ще доведе до намаляване на цените на имотите, защото ще се предлагат повече сгради с по-добро качество при спазване на законовите срокове. Този подход, според Шопов, може да се въведе най-лесно в жилищното строителство. Именно дигиталната трансформация на София и общинската администрация така, че да отговаря на нуждите на гражданите, е основна задача на Столична община. Това заяви по време на конференцията зам.-кметът на София с ресор „Дигитализация, иновации и икономическо развитие“ Владимир Данаилов. По думите му, София може да се превърне в международен център за иновации, като все по-често столицата ще започне да привлича повече инвеститори чрез местни стратегии. Съществена роля за облагородяване на градовете има и енергийната трансформация. „Трябва да има енергиен национален план Климат - енергетика в зависимост от специфичните особености“, посочи Камелия Славейкова, изпълнителен директор на Shell Bulgaria, и съобщи, че вече има предложение на компанията за изграждане на пътна карта. В него се акцентира, че трябва да бъде завишена ролята на природния газ, особено с амбициите на правителството да направи газов хъб. По отношение на развитието в посока зелена икономика, Елена Крумова, член на Съвета на директорите на Сиском Инженеринг, заяви, че общините разполагат с ограничен административен ресурс, но въпреки това има перспективни примери. „В 39 общини са инвестирани 31 млн. евро в различни хардуерни инструменти, за да станат градовете по-умни. Софтуерните продукти за умен град са от гледна точка на общини, граждани и бизнес за развитие на база реални данни“, допълни Крумова. „Knowledge City 2020 – Градове на бъдещето“ обърна поглед и към добрите практики извън България. Специален гост на събитието бе Георг Памър, управляващ директор на Aspern Smart City Research от Виена, който разказа за технологичния квартал Aspern в австрийската столица. От изоставено летище в края на 50-те години на миналия век, благодарение на джойнт венчър между Siemens, местни електроразпределителни мрежи и други организации, се ражда проектът за модерния квартал във Виена. С перспектива да живеят в него са 25 хиляди жители, за които има 20 хиляди работни места, сподели още Памър. Идеята за енергийно ефективния „Aspern - град край езерото“, е пример за това как големите населени места могат да се борят с климатичните промени. По отношение на устойчивите архитектурни решения и развитието на градската среда в България, в дискусия по темата експертите настояха за повече експертиза. Николай Стефанов, експерт бизнес развитие Системи за управление на сгради в Шнайдер Електрик, заяви, че „преминаването към либерализиран енергиен пазар в България, започнало през 2012 г., постави въпроса за разхищение, затова все повече сгради се проектират с енергийни възобновяеми източници“. Архитектът Ангел Захариев пък изрази мнение, че за да има устойчиви „зелени решения“ за града, трябва да има хора със „зелени убеждения“. По отношение на столицата той препоръча да се погледне към индустриалните зони и хилядите декари покрай изоставени и подценени от държавата железопътни линии, които са потенциал за развитие на града с перспектива 2050 година.

Връзката между бизнеса и местната власт – ключова за градовете на бъдещето
2020-02-14

Предпоставките за благоустрояване на градовете са свързани не само с претворяването на населените места от страна на общините, но и с активното участие на всички членове на обществото в този процес. Особена роля в него играят представителите на бизнеса. Именно върху взаимодействието между бизнеса и местната власт се фокусира конференцията „Knowledge City 2020 – градове на бъдещето“, която ще се проведе на 19 февруари от 09:30 часа в Capital Fort (бул. Цариградско шосе 90, София). Какви са предизвикателствата и възможностите за развитие на градовете? Присъстващите на събитието ще имат възможност да разберат повече по темата лично от заместник-министъра на регионалното развитие и благоустройството Деница Николова. Специален гост на „Knowledge City 2020 – градове на бъдещето“ ще бъде Георг Памър, управляващ директор на Aspern Smart City Research от Виена. Той ще разкаже повече за технологичния квартал Aspern в австрийската столица. Памър ще разкрие и детайли от съвместната дейност между Община Виенa, Siemens и местните организации за реализацията на проекта, както и как всичко това подобрява живота на гражданите. В дискусия, посветена на добрите примери на местно ниво, ще се включат представители на българските общини. Владимир Данаилов, заместник-кмет в Столична Община, сектор “Дигитализация, иновации и икономическо развитие”, Георги Шопов, председател на НАСП, Стефан Стоянов, заместник-кмет “Образование и бизнес развитие” в Община Пловдив, и Таня Христова, кмет на Община Габрово, ще споделят примери за осъществени работещи проекти и ще дадат препоръки за подобряване на връзката между институциите и бизнеса. „Knowledge City 2020 – градове на бъдещето“ ще акцентира и върху новите тенденции в инфраструктурата. Камелия Славейкова, изпълнителен директор на Shell България, ще представи някои ключови решения в съвременната мобилност, които ще окажат положително отражение върху живота на гражданите. „Knowledge City 2020 – градове на бъдещето“ е насочена към представители на бизнеса от сферите строителство, архитектура, инвестиции, технологии, енергетика, инфраструктура, финанси, банкиране и други, както и към служители в браншови организации, институциите и администрацията.

Мобилността и зелените решения в умните градове – във фокуса на „Knowledge City 2020“
2020-01-20

Готово ли е обществото за автономни автомобили? Как ще се развият транспортът и логистиката в градовете на бъдещето? На тези и още въпроси ще отговорят експертите по време на конференцията „Knowledge City 2020 – градове на бъдещето“, която ще се проведе на 19 февруари от 09:30 часа в Capital Fort (бул. Цариградско шосе 90, София). Новото поколение мобилни мрежи обещават по-високи скорости и подобряване на живота на хората, бизнеса и обществеността. Какви ресурси, иновации и регулации са необходими за въвеждането на свръх бързите 5G мрежи, ще разкрие представител на Ericsson Hellas по време на събитието. Как автономните автомобили ще променят градовете и какъв софтуер за пътища трябва да бъде разработен, ще анализира предприемачът Никола Караманов. Ролята на споделените решения за микро мобилност върху развитието на градската среда през десетилетието пък ще коментира Петко Анчев, оперативен мениджър на Lime България. Модератор на дискусията ще бъде Елена Кирилова, водещ на технологичното предаване UpDate по Bloomberg TV Bulgaria и технологичен редактор в Investor.bg. „Knowledge City 2020 – градове на бъдещето“ ще акцентира и върху тенденцията все повече сгради да бъдат „умни“. Какви са „зелените“ архитектурни решения и как домовете могат да бъдат наистина енергийно ефективни? В дискусия по темата ще бъдат засегнати и наболели проблеми като качеството на въздуха, големината на зелените площи и тяхното отражение върху живота на гражданите. Събитието ще обърне поглед и към общинските стратегии и взаимодействието между бизнеса и местната власт за развитието на умните градове. „Knowledge City 2020 – градове на бъдещето“ ще покаже и успешни примери и добри практики от Европа. „Knowledge City 2020 – градове на бъдещето“ е насочена към представители на бизнеса от сферите строителство, архитектура, инвестиции, технологии, енергетика, инфраструктура, финанси, банкиране и други, както и към служители в браншови организации, институциите и администрацията.