Начало Реклама Кариери Контакти
За компанията

Investor Media Group (Инвестор.БГ АД) е водеща медийна компания на българския пазар. В портфейла ѝ попада пълната гама от медийни продукти, която включва националната политематична телевизия Bulgaria ON AIR, бизнес канала Bloomberg TV Bulgaria, над 15 онлайн медии и сайтове в различни сегменти, радио Bulgaria ON AIR, както и списанията Bulgaria ON AIR The Inflight Magazine, Investor Digest и GO ON AIR The Traveller’s Magazine.

Investor Media Group е единственото в България публично дружество, което включва и телевизиионни медии, като акциите му се търгуват на БФБ-София.

Bulgaria ON AIR е една от четирите национални телевизии, които се разпространяват и цифрово ефирно в цялата страна. Тя привлича лоялна аудитория с качествената си програма, като предлага алтернатива на зрителите в телевизионното знание и забавление.

Bloomberg TV Bulgaria е единственият икономически ТВ канал у нас, насочен към широката бизнес общност, включително младите хора. Излъчва се в мрежите на кабелните, сателитните и IPTV мрежи у нас в HD качество.

Над 15 уеб сайта и платформи с разнообразно съдържание и функционалности формират онлайн портфолиото на компанията – dnes.bg, investor.bg, bgonair.bg, bloombergtv.bg, gol.bg, automedia.bg, tialoto.bg, puls.bg, az-jenata.bg, imoti.net, rabota.bg, teenproblem.net, az-deteto.bg, aha.bg, snimka.bg и blog.bg и други. Онлайн медиите, част от Investor Media Group, достигат до над 65% от интернет потребителите в България.

Радио Bulgaria ON AIR e национално покритие, като програмата му се излъчва в 33 града. Насочено е към широката аудитория и активния градски човек, който търси информация за актуалните събития и подбрани световни поп и рок хитове.

Списаниe Bulgaria ON AIR The Inflight Magazine e луксозно издание за бизнес, анализи, пътувания и лайфстайл, което се разпространява на борда на всички самолети на националния превозвач България Ер, както и до избрани получатели на земята. GO ON AIR The Traveller’s Magazine е второто луксозно списание на България Ер. То е без аналог на българския медиен пазар, като предлага практична информация от първо лице за туристически и бизнес пътувания.

Investor Media Group успешно развива допълнителни проекти. Сред тях са поредицата от дискусии с експерти Клуб Investor и Investor Finance Forum на Investor.bg; Bloomberg конференцията The Next Big Thing; конференцията „Образование и бизнес“ на Bulgaria ON AIR, кампанията в полза на обществото „Забавното четене“ и спортното събитие „Детска Игриада“ на Az-deteto.bg, събитията „Форум бременност и детско здраве“ и „Здравен дебат“ на Puls.bg, годишните награди на Imoti.net и други. Повече подробности за събитията през 2017 година вижте тук >>

Investor Media Group е социално отговорна компания и подкрепя инициативи, които помагат на българските граждани да подобрят качеството на живота си. Приоритет на медийната група е да подкрепя и инвестира в проекти в областта на образованието - най-важната предпоставка за успешно професионално развитие и пълноценен живот.

През есента на 2017 година Investor Media Group придоби 90% от капитала на „Висше училище по застраховане и финанси“ АД (ВУЗФ), с което направи най-мащабната инвестиция на медия у нас в образователна институция. Компанията ще инвестира в надграждане на академичната програма и възможностите за участие на бизнеса във ВУЗФ, така че студентите да натрупат практически опит още преди да завършат университета. Подробности вижте тук >>

Последни новини

Международни експерти обсъждат в София как се създават градове на бъдещето
2019-02-18

Знанието е важен акселератор за икономически растеж и път към създаването на градове на бъдещето. В този процес съществено значение има и културата на споделяне на добри практики. Именно с цел да представи световните теми за управление на ресурса на знанието, цифровизацията и новите технологии ще се проведе конференцията „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“ – на 28 февруари, от 13,30 до 17,30 часа, в Capital Fort (бул. Цариградско шосе 90, София). Във фокуса й ще бъдат световните тенденции за подобряване на качеството на живот в градовете чрез използване ресурса на знанието в различните сфери на дейност. „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“ си поставя за цел да засили връзката между институциите и бизнеса с посока по-ефективно взаимодействие при планиране и реализация на различни проекти. Събитието ще бъде официално открито от Росен Плевнелиев, президент на Република България (2012-2017 г.) и почетен председател на Алианса на развиващите се икономики в Европа. В рамките на първия панел „Общински стратегии и цифрова икономика“ ще бъде представена стратегията за интелигентно развитие на София, както и ключови елементи от програмата на Европейската комисия „The Digital Cities Challenge“. В този панел представители на Община София, Габрово и Бургас, както и такива на Общинската агенция за инвестиции, ще разкажат повече за стратегиите за развитие на интелигентните градове в страната ни и ще дадат примери за успешно реализирани проекти. Специално видеобръщение за всички посетители на конференцията ще отправи и еврокомисарът Мария Габриел. Добрите практики от Европа ще приковат вниманието по време на втория панел от „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“. Специален гост в дискусията ще бъде Симеон Щебунаев, част от ръководството на Кралския институт на британските архитекти (RIBA) и член на общото събрание на Кралския институт за градоустройство (RTPI) По време на „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“ Щебунаев ще представи примери от програмата за 22@Barcelona, благодарение на която индустриалната зона Побленоу в Барселона е превърната във високотехнологичен квартал. Освен това, разисквани ще бъдат и политическите промени на каталунския Smart City Plan, преобразуван в Digital City Plan след 2016 г. С този пример Щебунаев цели да покаже съществуващите рискове пред инвестиции, които не се реализират заради липсата на участие от страна на гражданите. По отношение на финансирането на градовете на бъдещето, Щебунаев ще анализира колаборациите между общината, кмета и частния бизнес в английската столица, регулирани чрез London Smart City Plan. От дискусията ще разберем още каква е ролята на професионалните институти и университети като медиатори между потребителите, частния сектор и обществените организации. Своя ценен опит ще споделят и арх. Тихомир Казаков от Stephen George International и Адам Пустелник, директор, отдел обслужване на Инвеститорите на Градските власти, град Лодз, Полша, които са сред поканените във втория панел. Как бизнесът успешно управлява ресурсите на знанието ще стане ясно от презентациите на технологични компании, които ще бъдат представени в последния панел на „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“. Акцент върху Киберсигурността в човешката ера и човешката сигурност в дигиталната ера ще постави изпълнителният директор на Mnemonica Вихрен Славчев. Събитието ще завърши с дискусия на тема „Институции и финансиране“ с участието на Саша Безуханова (Европейски институт за иновации и технологии), Петър Статев (председател на УС на ИКТ Клъстер), доц. д-р Боян Жеков (ИКТ в Хоризонт 2020) и Лазар Петров (началник отдел „Финансови инструменти и оперативни програми“ във Фонд на фондовете). Модератор на последния панел ще бъде журналистът от Bloomberg TV Bulgaria Христо Николов, който следи отблизо и задълбочено темата. „Knowledge City 2019 – градове на бъдещето“ е насочена към представители на бизнеса от сферите строителство, архитектура, инвестиции, технологии, енергетика, инфраструктура, финанси, банкиране и други, както и служители в браншови организации, институциите и администрацията. Събитието се провежда под патронажа на Столична Община и с подкрепата на: ABB, Mnemonica и хотел International. Институционални партньори: Sofia Investment Agency, Асоциация на собствениците на бизнес сгради в България (АСБС), Българската фасилити мениджмънт асоциация (БГФМА), Клъстър София Град на знанието и Камара на архитектите в България (КАБ). Медийни партньори: Bulgaria ON AIR, Bloomberg TV Bulgaria, Градът Медиа Груп.

Bulgaria ON AIR с инициатива в подкрепа на новата българска култура
2019-02-08

От 11 февруари телевизия Bulgaria ON AIR ще приютява още повече култура и стойностни артистични проекти. Водена от разбирането, че всеки качествен продукт трябва да намери достатъчно възможности за комуникация, медията стартира кампанията Bulgaria ON ART. Главни действащи лица в нея ще бъдат онези нови български автори и проекти, които често незаслужено остават в сянката за сметка на по-популярните прояви. Като телевизия, която активно подпомага усилията на творческите браншове в различни сегменти от своята програма и дава на зрителите актуална информация за всичко предстоящо, Bulgaria ON AIR стига още по-далеч в подкрепата си. След предварителна селекция избрани творби и автори ще получат безвъзмездно време и видимост в различните канали на Bulgaria ON AIR - онлайн, социални мрежи и рекламен блок. Така телевизията ще предостави възможност за промотиране на нови български културни продукти и ще насърчи развитието им. Сред първите участници в Bulgaria ON ART е групата Парапланер. Съвсем скоро характерното й фюжън фънки звучене ще се чува и от ефира под формата на кратък клип, а във Facebook страницата на телевизията ще бъде публикувано и интервю с музикантите. Културата е водещ фактор за развитието на всяко общество. Затова стремежът на Bulgaria ON AIR е да даде сцена и равен старт за продукти и творци, които имат комерсиален потенциал, но нямат финансовия ресурс да го реализират. От ключово значение при подбора ще бъдат качеството на продуктите - както съдържателно, така и технически, и актуалността им. Повече за кампанията и условията за участие може да прочетете на https://www.bgonair.bg/onart.

Бизнесът гледа Bloomberg TV Bulgaria: Близо 40% от аудиторията на телевизията са представители на висшия мениджмънт
2019-02-05

Собственици, съсобственици, управители на компании и представители на висшия мениджмънт са сред основната част от аудиторията, която следи редовно Bloomberg TV Bulgaria. Близо 40% от зрителите на бизнес телевизията, които се доверяват на качествените новини и дискусии по Bloomberg TV Bulgaria, заемат високи ръководни позиции или управляват собствен бизнес най-често в сферата на услугите или финансите. Това показва специално маркетингово проучване сред аудиторията на телевизията, изготвено от консултантска къща „Прогрес Консулт“. Най-голям процент от анкетираните работят в сектора на услугите – над една трета. След тях се нареждат професионалисти от сферата на производството (15.2%), търговията (14.3%), финансите (12.5%), както и работещите в държавни институции (12.5%) и изпълняващи свободни професии (8.9%). Проучването показва, че аудиторията на бизнес телевизията е високообразована и е концентрирана основно в София и големите градове в страната (89,2%). Данните сочат още, че над 60% от зрителите избират програмата на Bloomberg TV Bulgaria заради професионалните и актуални финансови и икономически новини, като 50 на сто от анкетираните са впечатлени от многообразието на теми, които телевизията предлага. Качествените и задълбочени коментари, анализи и дебати в студиото са сред основните черти, заради които зрителите се доверяват на бизнес телевизията, и са сред най-предпочитаните. Документалните филми и историите на успеха, които Bloomberg TV Bulgaria излъчва всекидневно, също са сред любимите части от програмата, показва проучването. Около една трета от аудиторията признава, че оформя мнението си по дадена тема благодарение на Bloomberg TV Bulgaria, а близо 20% от всички анкетирани отбелязват, че успяват да се адаптират по-добре към специфичната тематика и стават по-уверени и по-добри при вземането на решения благодарение на информацията и дискусиите в студиото на телевизията. Проучването на аудиторията на Bloomberg TV Bulgaria е поредното доказателство, че бизнес телевизията успява да изпълнява мисията си да бъде полезна за широката бизнес общност в България, включително младите хора, бъдещите предприемачи и всички, които не спират да търсят успеха. Единственият бизнес тв канал е част от портфолиото на Investor Media Group – втората най-предпочитана онлайн медийна група у нас, чиито уебплатформи се посещават редовно от над 50% от интернет потребителите. От старта си през 2015 година досега Bloomberg TV Bulgaria и талантливият екип от топ журналисти, които работят в медията, са спечелили десетки престижни призове. Наскоро телевизията беше отличена и с награда от Българската фондова борса за медия с най-голям принос в популяризирането на капиталовия пазар у нас.