Начало Реклама Кариери Контакти
За компанията

Investor Media Group (Инвестор.БГ АД) е водеща медийна компания на българския пазар. В портфейла ѝ попада пълната гама от медийни продукти, която включва националната политематична телевизия Bulgaria ON AIR, бизнес канала Bloomberg TV Bulgaria, над 15 онлайн медии и сайтове в различни сегменти, радио Bulgaria ON AIR, както и списанията Bulgaria ON AIR The Inflight Magazine, Investor Digest и GO ON AIR The Traveller’s Magazine.

Investor Media Group е единственото в България публично дружество, което включва и телевизиионни медии, като акциите му се търгуват на БФБ-София.

Bulgaria ON AIR е една от четирите национални телевизии, които се разпространяват и цифрово ефирно в цялата страна. Тя привлича лоялна аудитория с качествената си програма, като предлага алтернатива на зрителите в телевизионното знание и забавление.

Bloomberg TV Bulgaria е единственият икономически ТВ канал у нас, насочен към широката бизнес общност, включително младите хора. Излъчва се в мрежите на кабелните, сателитните и IPTV мрежи у нас в HD качество.

Над 15 уеб сайта и платформи с разнообразно съдържание и функционалности формират онлайн портфолиото на компанията – dnes.bg, investor.bg, bgonair.bg, bloombergtv.bg, gol.bg, automedia.bg, tialoto.bg, puls.bg, az-jenata.bg, imoti.net, rabota.bg, teenproblem.net, az-deteto.bg, aha.bg, snimka.bg и blog.bg и други. Онлайн медиите, част от Investor Media Group, достигат до над 65% от интернет потребителите в България.

Радио Bulgaria ON AIR e национално покритие, като програмата му се излъчва в 33 града. Насочено е към широката аудитория и активния градски човек, който търси информация за актуалните събития и подбрани световни поп и рок хитове.

Списаниe Bulgaria ON AIR The Inflight Magazine e луксозно издание за бизнес, анализи, пътувания и лайфстайл, което се разпространява на борда на всички самолети на националния превозвач България Ер, както и до избрани получатели на земята. GO ON AIR The Traveller’s Magazine е второто луксозно списание на България Ер. То е без аналог на българския медиен пазар, като предлага практична информация от първо лице за туристически и бизнес пътувания.

Investor Media Group успешно развива допълнителни проекти. Сред тях са поредицата от дискусии с експерти Клуб Investor и Investor Finance Forum на Investor.bg; Bloomberg конференцията The Next Big Thing; конференцията „Образование и бизнес“ на Bulgaria ON AIR, кампанията в полза на обществото „Забавното четене“ и спортното събитие „Детска Игриада“ на Az-deteto.bg, събитията „Форум бременност и детско здраве“ и „Здравен дебат“ на Puls.bg, годишните награди на Imoti.net и други. Повече подробности за събитията през 2017 година вижте тук >>

Investor Media Group е социално отговорна компания и подкрепя инициативи, които помагат на българските граждани да подобрят качеството на живота си. Приоритет на медийната група е да подкрепя и инвестира в проекти в областта на образованието - най-важната предпоставка за успешно професионално развитие и пълноценен живот.

През есента на 2017 година Investor Media Group придоби 90% от капитала на „Висше училище по застраховане и финанси“ АД (ВУЗФ), с което направи най-мащабната инвестиция на медия у нас в образователна институция. Компанията ще инвестира в надграждане на академичната програма и възможностите за участие на бизнеса във ВУЗФ, така че студентите да натрупат практически опит още преди да завършат университета. Подробности вижте тук >>

Последни новини

Репортерите ON AIR: Има какво да разкажем
2019-04-25

Новините са там, където са репортерите на Bulgaria ON AIR – на улицата, до проблема, в събитието, при политиците, до научните открития. От 23 април в ефира и в социалните мрежи на националната политематична телевизия стартира кампанията „Има какво да разкажем“, с която медията ще се приближи още по-близо и по-детайлно до темите, които вълнуват зрителите. Кампанията ще покаже репортерите на Bulgaria ON AIR, които всеки ден са в центъра на горещите събития, за да информират хората от първо лице. Освен в рамките на новинарските емисии, репортерите на Новините ON AIR започват да разказват истории и чрез специални видеа в социалните мрежи на телевизията. Всички зрители могат не само да споделят мнението си по темите, които ги вълнуват, но и да изпращат любопитни или проблемни казуси, включително и видеоматериали във Facebook страницата на телевизията. Екипът на Новините ON AIR ще избира, проверява и разработва сигналите, а репортерите ще информират за развитието им както в емисиите новини, така и чрез видеа в социалните мрежи.

Investor Media Group продължава да бъде на топ място сред потребителите и през пролетта
2019-04-12

Впечатляващите резултати на уебсайтовете от Investor Media Group вече повече от половин година нареждат медийната група на ключово място в топ 10 класацията на Gemius. Със солидния пазарен дял от 49%, през март 2019 г. Investor Media Group продължава да заема второ място в ранкинга на най-предпочитаните от аудиторията онлайн медийни компании в България. Това се дължи и на добрите резултати и увеличение на трафика, които регистрират повечето от уебсайтовете в портфолиото на медийната група. През март сайтът на единствената бизнес телевизия в страната - Bloombergtv.bg, отбелязва сериозен ръст от 47% на потребителите си, като броят им е достигнал 64 000. На повече читатели се радва и уебстраницата на политематичната телевизия Bulgaria ON AIR с увеличение от 5%. През март посетителите на сайта са надхърлили 224 000 души, а увеличението в броя им на годишна база е със стабилните 18%. Водещата уебплатформа за неджижими имоти Imoti.net регистрира най-силния си месец от година и половина насам. Рекордните 139 000 потребители са потърсили възможност за покупка, продажба или наем на имот благодарение на Imoti.net през март. Това увеличение представлява 34% на месечна и 44% на годишна база. Пазарният дял на сайта се е покачил до 3%, а броят на посетителите му е нараснал с 34% на месечна и 44% на годишна база. Завидни резултати отбелязва авторитетният здравно-медицински сайт Puls.bg, като посетителите на годишна база през месец март са с ръст 31%. Над 824 000 са потребителите, избрали да получат компетентна и достоверна информация по здравен въпрос, консултирайки Puls.bg през последния месец. Увеличението в импресиите на годишна база е със солидните 47%. Данните на Gemius отчитат и покачване със 17% в потребителите на Automedia.bg на годишна база. През март повече от 150 000 души са избрали да прочетат всичко най-актуално и любопитно от автомобилната индустрия на утвърденото място за любителите на високите скорости.

Успехът на технологиите и приложението им в бизнеса зависи от човека
2019-04-05

Готовността на бизнеса да приеме технологиите зависи от хората, а изкуственият интелект влияе на всички индустрии – от финанси до промишленост и здравеопазване. От ключово значение в този процес се оказва адаптацията на човека към промените, трансформацията в начина му на мислене и уменията, които ще придобива занапред. Това стана ясно по време на дискусията „Клуб Investor.bg – Tech of Tomorrow 2019“, която се проведе на 4 април в София. В нея се включиха топ експерти от сферата на новите технологии, банкирането, блокчейн, автоматизацията, образованието и киберсигурността. Блокчейнът ще промени света и може да се приложи във всевъзможни области, включително за подобряване на демокрацията, обсъдиха участниците в първия панел на събитието. Според Дмитрий Назаров, изпълнителен директор на Genesis Vision, основното предимство на блокчейн технологията е прозрачността, благодарение на която може да бъде проследена цялата информация. Въпреки своя потенциал криптовалутата не може да измести водещата стока убежище за инвеститорите – златото, каза Ричард Шиби, директор "Блокчейн иновации" в Aryxe Group. Давид Бонев, главен финансов директор в CURES Token, обаче смята, че младите приемат благородния метал за ненадежден, трудно търгуван и изоставащ от биткойна и криптовалутите. Как изкуственият интелект влияе на бизнес моделите обсъдиха лекторите по време на втория дискусионен панел. Индустриите масово не са готови да внедрят технологиите, а времето на свръхинтелекта е много далеч, категоричен е Георги Робев, Country Leader в SAS. Хората са тези, които ще позволят навлизането или премахването на изкуствения интелект, допълни още експертът. „От гледна точка на регулаторни мерки индустрията е много назад. Необходимо е да се направи централизирано регулиране не от компаниите, не на национално, а на световно ниво“, каза Мария Недина, Senior Data Scientist в Twitter. В дискусия на тема „Настъпващата роботизация и как бизнесът се подготвя за нея” експертите обсъдиха възможност или риск представляват роботите за човечеството. Според Мирослав Хинков, изпълнителен директор на Мехатроника, хората разбират под робот нещо, което е хуманоидно и притежава интелект. „Реалността обаче са индустриалните роботи”, коментира Христо Гилищаров, управител на FANUC Bulgaria. „Биологично заложено ни е да сме резистентни към нови неща като технологиите. Никой обаче не се съпротивлява на това животът му да е по-лесен, по-пълен с възможности и блага. По-скоро смятам, че днес ние не се съпротивляваме. Всичко това е част от нашата еволюция”, заяви Нина Владимирова, управляващ съдружник в Human Business Studio. Финалът на „Клуб Investor.bg – Tech of Tomorrow 2019“ бе посветен на управлението на киберсигурността. Бизнесът обаче не полага усилия да приложи този вид защита, на мнение е Владислав Венев, ръководител „Информационна сигурност и защита на личните данни“ в Райфайзенбанк България. Една от основните причини за това според него е, че сигурността не носи доходи, а помага да не бъдат загубени такива. За Митко Карушков, ТМТ съдружник в „Камбуров и Съдружници“, компаниите управляват единствено рискове, които познават, а превенцията е ключов елемент.